Postvakuit Wanadoo

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Een kennis is van wanadoo overgegaan naar internetplusbellen van de KPN. Echter hij kan het volgende niet verwijderen. In outlookexpress komen de mails binnen via kpnplanet maar in plaats van postvak in staat er ..postvak in wanadoo.. en postvak uit wanadoo, ook staat in de bovenste explorerregel iets met wanadoo. Tevens kan hij de wanadooaccount niet verwijderen uit outlookexpress. Na verwijdering komt alles weer even zo vrolijk terug. Er is natuurlijk wel een tweak dingetje ofzo. Maar toch raar dat je de wanadoo account niet zomaar kunt verwijderen? Ik ondersteun hem telefonisch dus weet niet of ie alles goed doet, maar het lijkt makkelijk genoeg en toch lukt het hem niet .... wie weet raad ??

Berichten apart opslaan. Adresboek ook. Geen idee of deze anders verdwijnen. Dan Outlook Express verwijderen via Software/Windows onderdelen/Afsluiten/Opstarten en kijken of het hielp :)

Als dit niet lukte zou ik in het register aan de gang gaan maar ja, lijkt me nu geen goed idee.

Ik weet trouwens niet hoe het aangestuurd wordt maar hij kan ook zoeken naar *.dbx. Vervolgens PostvakInWanadoo hernoemen naar PostvakIn.dbx

Laatst bewerkt:
Is het programma oulook express misschien geleverd door wanadoo , dit omdat deze naam ook in de explorer balk staat.
Vaak zijn dergelijke programma's bewerkt speciaal voor het gebruik in dit geval van wanadoo, en laten je deze account niet verwijderen !

Mijn advies verwijder oulook-express en
installeer het hierna weer maar dan wel met een originele versie.

Jan

Ik denk toch dat er een tweak achtige mogelijkheid bestaat, voor de regel bovenin de internet explorer zeker, maar ik heb dat proggie niet meer. In de nwste tweak-ui kan het niet meer zo te zien.

Goed... Elisa vrouwen zijn toch handiger in googlescheumen dan ik in ieder geval, zover zou ik nooit zijn gekomen. Goeie foto trouwens van je..

hm foto????

Foto is weer ingeruild voor het roosje vanwege de herkenbaarheid. Mij willen ze niet kennen ;)
Heb je wat aan die link gehad?

>>Foto is weer ingeruild voor het roosje vanwege de herkenbaarheid. Mij willen ze niet kennen

huh?????? ik wel hoor stuur maar.

Wat betreft die link, die heb ik door gestuurd, weet bijna zeker dat dit de oplossing is voor het probleem, zal je laten weten of het hem is gelukt...

Zo en nu eerst een foto..

grrrrrrrrr... addergebroed

:cool:
Jouw avatar ziend zou je die streken moeten kennen. :D
Welterusten, ik hoop dat die link helpt.

PS hij is al 4 keer gedownload :D :D :D

Ok Ok ga ik ook maar slapen.... heksen tellen dan slaap ik vlugger in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan