Power apps helpmij gezocht

novec

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hallo, ik heb in het verleden enorm veel aan dit forum gehad en ben van beginnend Excel gebruiker uiteindelijk Trainer geworden. Ergo, als autodidact best wel veel ontwikkeld. Sinds een jaar doe ik dat ook met Powerapps en PowerBi. Beide applicaties worden vaak aan Excel gekoppeld en daarom zoek ik daar naar meer hulpbronnen.
Een Helpmij Poerplatform oid.
Als je aan het leren bent is het gewoon heel prettig om met iemand te kunnen klankborden en samen te leren.
Zijn hier mensen daarbij zouden willen doen? Kan dit op dit forum? Of is één op één klankborden ook een mogelijkheid.

Ik ben benieuwd naar reacties.

Groet
Steven uit Joure

Zou een mooie aanvulling zijn, power query vragen kunnen daar ook mooi gesteld worden. PowerApps wordt overigens steeds meer omarmd door bedrijven.

@novec
Volledig met JEC eens.👍

@mvdvlist Dus jij komt met een honorable persoon genaamd Gijsbert en geeft vervolgens ons de opdracht om te zoeken.

Gijsbert is mijn zoon. Maar die is nu op vakantie. Maar ik dacht dat dit mocht. Ieder lid is toch te vinden?

En ik heb hem ingeseind. Maar zal wel pas reageren als hij terug is...

Natuurlijk mag dat, "maar zet die aap niet op onze schouders" m.a.w. laat ons niet zoeken naar een gebruiker waar jij mee op de proppen komt. Wens je zoon. een prettige vakantie :)

Doe ik. Maar mijn gedachte was, dat niemand verplicht op een link zit te wachten. Als je hem zelf zoekt in de helpers, kun je eventueel ook een pb`tje sturen.

Succes . Overigens een uitstekend idee. Misschien een subforum aanmaken? PowerApps ofzo...

Het zijn er 2, Gijsbert1 en Gijsbert1960

@mvdvlist
Nu heet het spelletje, Wie van de 2 i.p.v. Wie van de 3.

Top! Misschien een idee voor een naam welke meer omvat: Power Tools of Power Platform

Je hebt ook nog power query en power automate

Terug
Bovenaan Onderaan