Power callibration error DVD brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elma1962

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2013
Op dit moment kan ik mijn DVD brander alleen gebruiken om af te spelen, niet om te branden, welk brandprogramma ik ook gebruik. Ik krijg telkens bovenstaande melding.
Ik heb inmiddels een engelse beschrijving voor de oplossing van het probleem gevonden, maar aangezien ik een Nederlandse Windows heb snap ik totaal niet waar ik moet zijn:o.

Launch Panel -> Administrative Tools -> Services .
Browse for "IMAPI CD-Burning COM Service"

Ik vermoed ergens in het configuratieschermconfiguratiescherm.JPG maar heb geen flauw idee waar.
Kan iemand mij wegwijs maken?

Hoi Elma,

Hier staat het een en ander uitgelegd wat de genoemde error kan veroorzaken, ik hoop dat je er uit komt KLIK

In het configuratiescherm click je op Systeembeheer.
Saar zie je services staan.

Succes!

gevonden:thumb:, maar loop tegen het probleem aan dat hijonvindbaar.jpg er niet bij staat...

Ik heb de DVD brander in apparaatbeheer opgezocht, hij zou correct werken.

Ik zie nu dat u XP gebruikt, misschien dat deze post van een paar jaar terug iets helpt, andere cd's of dvd's gebruiken, ander merk dus, of de laser is stuk aan het gaan, u geeft zelf al aan dat u verschillende brandprogramma's gebruikt, dus aan de software ligt het hoogstwaarschijnlijk niet.
Dat in apparaat beheer aangeeft dat het apparaat correct werkt, heeft daar niet mee van doen.
Gelukkig kost een brander maar zo'n 25 euro.

Laatst bewerkt:
Wellicht gebruikt u een brander van een zekere leeftijd ?

Ja, het is inderdaad al een oud model. Ik zal er eerst maar een andere inzetten, dat lijkt me de beste en snelste oplossing.

Dank jullie wel voor de reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan