Power Cinema NE for Everio

Status
Niet open voor verdere reacties.

MIS

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Berichten
6
Ik heb dit programma op mijn 'vaste' pc geinstalleerd en het werkt prima. Nu wil ik het programma op de laptop installeren en het installeren gaat goed, geen blokkeringen/meldingen e.d.
Maar als ik het programma opstart krijg ik de melding: "dat er een probleem is opgetreden met cyberlink power cinema en dat het programma wordt afgesloten. Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht en je krijgt een melding als er een oplossing gevonden is". :confused:
Inmiddels ben ik enige maanden verder en heb nog geen oplossing vernomen van windows, maar ik wil inmiddels wel mijn 'vaste pc' het huis uit doen. Wie weet wat het probleem is en wat er aan te doen is zodat het programma wel werkt op mijn laptop (met vista).

PS: graag in 'Jip en Janneke' uitleg, want erg veel weet ik er niet van....

Alvast bedankt voor de reactie.
 
vervolg vraag power director

Probeer het programma eens te updaten, hier heb ik de laatste download gevonden met fixes:
Klik voor download

Maar voor je download, lees dit eens...



Bedankt, het werkt ! :thumb: Start nu tenminste op, ik moet nog de camcorder aansluit test doen, en kijken of het dan allemaal lukt. Maar dit gaat vast goed.

Maar nu komt het volgende dus; want op dezelfde cdrom staat cyberlink power director, het programma waarmee je de filmpjes bewerkt die je met powercinema op de pc zet. En ook dit werkt nu niet meer. Staat wel geintstalleerd op de pc, alleen als ik opstart krijg ik de melding:
de 30 dagen probeerversie is verlopen en dat ik het programma moet kopen.
Maar ik heb het al op de cdrom staan ??? :(

Enig idee hoe ik dit nu aan de praat krijg?

Alvast bedankt voor je antwoord.
 
Dus je hebt weldegelijk betaald voor de 2 programma's of heb je 'cyberlink power director' er gratis bijgekregen voor een trial van 30 dagen ? Het lijkt me ook dat de cd al wat ouder is aangezien je hebt verteld dat je de tijd hebt genomen om op een oplossing van windows te wachten. (Als die er ooit komt, moet je het me eens laten weten ;-))

Als je de trial van 30 dagen gratis hebt gekregen lijkt het me nogal duidelijk dat die software niet meer gaat werken. Waarschijnlijk is het programma zodanig verouderd dat hij al enige versies achterloopt en dat je je gratis 30 dagen wel kan vergeten. Het kan ook zijn dat je die 30 dagen al hebt opgebruikt op je vaste computer, dan kan je het beter gewoon vergeten.

Je kan ook googelen voor gecrackte versie of andere software en die dan gebruiken. (ik neem geen verantwoordelijkheid als er iets gebeurd)
Als je cyberlink power director niet vindt kan je ook proberen voor sony vegas of camtasia, vrij proffesionele programma's die vrijwel elke soort videobestanden kunnen lezen.

Het lijkt me dat je die software niet heel hard nodig hebt aangezien deze er niet was bijgeleverd als standaardsoftware.
 
vervolg vraag power director - PowerProducer

Het is geen trial, het is software inderdaad met licentiecode die je invoert, maar wel bij de camcorder geleverd gekregen.
Op de 'vaste pc' gebruik ik het al zo'n 3 jaar. Het programma zal inderdaad verouderd zijn, maar een cd moet je toch gewoon weer kunnen installeren, verouderde versie maakt dan toch niet uit?
Op deze cd staan 3 programma's; PowerCinema NE for Everio, PowerProducer 3 NE en PowerDirector 5 NE Express.
De programma's geven mij voldoende mogelijkheden, dus iets anders hoeft niet voor mij. De laatste 2 werken ook niet meer.
 
Als je een licentiecode hebt zal je waarschijnelijk je product ergens moeten registreren (of gewoon code invullen) voordat je het weer kan gebruiken. Heel vreemd dat hij die melding geeft. Ik ken zelf het product niet maar als je echt nergens je licentiecode kan invullen zal je contact met het bedrijf moeten opnemen. Je kan ook proberen om het gewoon opnieuw te installeren, misschien helpt dat.

Ik denk dat je weldegelijk met een trial te doen hebt als je heb bij een videocamera hebt gekregen. De bedoeling is vaak dat als je een product koopt dat je steeds meer bijkoopt (in dit geval dus de extra software). De code zal in dit geval maar eenmaal werken. (of voor 30 dagen)

Ik hoop je geholpen te hebben,

Mvg


Flandria4
 
bedankt voor het meedenken.

De licentie codes opnieuw invullen lukt wel, maar het programma start gewoon niet op.
Ik denk dat ik wat nieuws moet aanschaffen, helaas. Zal ik me daar maar op gaan orienteren.

Thanks!
MVGroet : Margrietha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan