Power cinema

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Zijn er nog meer programma's die het zelfde doen als power cinema ??

Hmmm het is toch niet wat ik bedoel, met power cinema kan ik ook tv kijken daar gaat het mij eigenlijk om.
krijg het met power cinema niet meer voormekaar, opnieuw geinstalleerd nieuwe drivers maar niks helpt vandaar mijn vraag met welk programma kan ik wel weer tv kijken ??

Beste Hertogjan,

is PowerCinema toevallig van Cyberlink.

en geef ie misschien een foutmelding aan wanneer je een bepaalde handeling verricht, graag hoor ik er meer van,

Hoi sickwithit.

Het is inderdaad van cyberlink als ik op de link klik voor tv krijg ik deze storing (zie bijlage) de andere linken doen het wel.

Laatst bewerkt:
Beste Hertogjan,

Toevallig de laatste update/patch geinstalleerd,
Cyberlink PowerCinema

en ikzelf zou persoonlijk voor Pinnacle PCTV gaan. Als ik mocht kiezen tussen Cyberlink PowerCinema en Pinnacle PCTV.

en leg nog eens je probleem aan de Cyberlink Support Tech Information uit. (Let Op !!!! je moet wel een Member zijn)'

andere oplossing heb ik niet,
heel misschien even naar de instellingen van je VideoKaart bekijken en alles nog eens doorlopen, heb zo'n gevoel dat, dat iets mee te maken heeft....

Wens je veel succes,,,,

Heej sickwithit,

Ik kon geen udate of patch vinden voor powercinema de enige patch was voor Fujitsu Siemens computers dus daar heb ik niks aan.
Heb wel de trial van powercinema gedownload die doet het wel (het blijft vreemd)
Wat zou ik nog aan mijn instellingen van mijn videokaart kunnen veranderen dan ??

Beste Hertogjan,

raar dat de trial versie van Power Cinema het wel doet, welke versie had je voorheen dan,,,,

en wat voor de VideoKaart Instellingen betreft, was het meer gewoon van het nachecken, (dat dat er iets mee te maken had) maar aangezien de trial versie het wel doet, ligt het zowiezo niet aan je videokaart,

eventueel een (bug fout),

veel succes,,,,

Heej sickwithit,

Vreemd hé dat de trial (4.0) het wel doet, mijn eigen heeft het altijd gedaan (dat was de 2.0)
Toen hij het niet meer deed heb ik nieuwe drivers gedownload voor mijn videokaart, hij heeft het toen weer even gedaan maar nu dus niet meer.

Maar ach in iedergeval bedankt voor je reactie en ik pruts nog wel even verder, misschien krijg ik hem ooit wel weer eens aan de praat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan