Power DVD 9 herkent geen Bluray ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeconcepts

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
--------------------------------------------------------------------------------

ik heb een probleem met het afspelen van bluray films.

Het gaat hierbij om films die zijn gedownload meestal als .MKV of direct als bluray structuur (mappen BDMV en CERTIFICATE). De .MKV files zet ik met tsMuxer, HxD en BDedit om naar een bluray structuur compleet met ondertitels en alles volgens deze handleiding http://brothers_grim.webs.com/bd/index.html. De bluray structuur brand ik altijd met nero 9 als image .img naar mijn harde schijf, deze mount ik dan met deamon tools en power dvd 9 herkent deze dan als bluray schijf en kan hem zodoende ook afspelen. Dit alles tot grote tevredenheid tot nu toe.

tevens heb ik het combined community codec pack en matroska codec pack geinstalleerd.

Nu mijn probleem:
Power DVD 9 ziet opeens de ondertitels niet meer, ook al schakel ik ze in. Ik heb alles al eens opnieuw geinstalleerd zoals powerd dvd en de codec packs. Het vreemde is dat ik hiervoor niks aan mijn computer heb gedaan en het probleem zich opeens voor deed. Iemand enig idee waar ik de oplossing moet zoeken want ik ben door mijn eigen opties heen.

Dit is mijn PC configuratie:
Processor: Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Werkgeheugen: 4096 MB DDR3-1333
Moederbord: ASUS P6T Deluxe v2
Graf.kaart: NVIDIA GeForce 9800GT
HD: Samsung Spinpoint F1 1TB
LG Bluray / HDDVD lezen+branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan