Power DVd Error#

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWhore

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Hallo,

Ik heb een probleem met PowerDVD. Wanneer ik een DVD probeer af te spelen geeft Power DVD de vogende foutmelding: TheTV Out port of your display card is not working properly. (Error code:F4D41436) (Gedetailleerde informatie geeft het volgende:This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen??

zet in je optiescherm van je dvd programma de output op je pc scherm en niet op je externe uitgang voor bv TV dit kan je ws ook doen in je eigenschappenscherm voor je videokaart.
zet daar de tv out uitgang uit. dit is gedaan om te voorkomen dat je een dvd kan kopieren via de tv out

Laatst bewerkt:
Ik heb ibij de opties gekeken van PowerDVD maar ik zie niet het gedeelte waar ik dat kan instellen...:s
En hoe kom ik bij het eigenschappenscherm van mjn videokaart???

Geplaatst door CWhore
Ik heb ibij de opties gekeken van PowerDVD maar ik zie niet het gedeelte waar ik dat kan instellen...:s
En hoe kom ik bij het eigenschappenscherm van mjn videokaart???

op je bureaublad rechtsklikken en dan naar eigenschappen beeldscherm

Jheroen zei:
dit kan je ws ook doen in je eigenschappenscherm voor je videokaart.
Ok, maar waar in het eigenschappenscherm van mijn videokaart kan ik dat dan precies doen?

Geplaatst door CWhore
Hallo,

Ik heb een probleem met PowerDVD. Wanneer ik een DVD probeer af te spelen geeft Power DVD de vogende foutmelding: TheTV Out port of your display card is not working properly. (Error code:F4D41436) (Gedetailleerde informatie geeft het volgende:This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen??

Vermeld eens welke Vidokaart je hebt,staat niet in je Systeem??

CWhore zei:
Ok, maar waar in het eigenschappenscherm van mijn videokaart kan ik dat dan precies doen?

bij instellingen van je videokaart kan je aangeven welk scherm je als hoofdscherm wilt gebruiken
ik heb op de laptop ook 2 opties, laptopscherm of tv out; als je die laatste uitschakeld zou het kunnen werken.......

Ja, het werkt, bij eigenschappen beeldscherm moest ik aanvinken van, Beeldscherm uitbreiden naar deze* monitor...en nu werkt het!!

Bedankt allemaal!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan