Power dvd op xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
180
Beste helpers,
Ik heb onlangs een DVD COMBO van SAMSUNG gekocht, nu is mijn probleem:
De COMBO Staat ingesteld als master op de F en de gewone 2e cd speler als slave op E, als ik nu WIN DVD open doe en op play klik zegt hij GEEN MEDIUM in E, maar F is mijn COMBO en daar moet toch een cd schijfje inzitten, wat moet ik nu doen dat mijn soft -WIN DVD toch gaat zoeken op mijn juiste CD COMBO-DVD PLAYER, nameljk de F .
Of moet ik E en F wisselen, maar hoe?
Thanks
 
Instellen van de standaardconfiguratie


--------------------------------------------------------------------------------


Dit is de standaardconfiguratie waarmee gebruikers hun voorkeuren kunnen instellen.

Wanneer u over meerdere stations beschikt, kunt u onder Standaard CD-/DVD-ROM-station aangeven welk station u wilt gebruiken. Anders wordt de standaardinstelling gebruikt. De titel van de huidige schijf wordt ook weergegeven.

Kruis het keuzevakje Automatisch afspelen na plaatsen van schijf aan om een schijf automatisch te laten afspelen zodra deze in het station is geplaatst.

Kruis het keuzevakje Waarschuwingsberichten weergeven aan om waarschuwingen en eventuele extra informatie op het scherm te laten weergeven.

Wanneer Pictogram weergeven in taakbalk wanneer geminimaliseerd is aangekruist, wordt PowerDVD bij minimalisatie als pictogram weergegeven in de rechterbenedenhoek op de taakbalk (naast de tijd).

Wanneer PowerDVD automatisch starten bij opstarten van Windows is aangekruist, wordt PowerDVD gestart in het Windows-besturingssysteem telkens wanneer u uw computer opstart.

Opmerking: de laatste twee opties kunnen aan elkaar gekoppeld zijn. Wanneer u een van de opties aankruist, wordt de andere automatisch ook geactiveerd.

Met de optie Knopinfo weergeven kunt u informatie in de vorm van een geel tekstvak weergeven. Hierin wordt aangegeven wat de functie of optie waarop de cursor is geplaatst precies inhoudt.

Met de optie Knoppen werkbalk weergeven kunt u een PowerDVD-werkbalk met de meest gebruikte bedieningsfuncties boven aan het scherm weergeven. De werkbalk wordt verborgen als deze niet is geactiveerd.

Ga naar een andere configuratiefunctie of druk op OK om af te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan