Power Iso Maker

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Ik heb Power Iso Maker verwijderd van mijn pc, maar iedere keer als ik een "Image" maak met Nero 9 Lite dan geeft het dat de naam: Poweriso document?? komt dit iemand bekend voor en ja hoe krijg ik dit weg.

Groet,

@xa,

Hoi,
Na het deinstalleren van de meeste programma's blijft er vaak nog veel troep achter in je register. Afgezien van storende bijwerkingen, wat jij nu hebt, wordt je computer er ook steeds trager van.
Waarschijnlijk zitten er dus nog verwijzingen van Power Iso Maker in je register, naar niet- meer-bestaande locaties op je HDD
Draai eens een registry cleaner over je Windows.
Een registry cleaner haalt deze loze verwijzingen er automatisch uit.

Je kunt het ook handmatig doen:

Start → uitvoeren (run) → type: regedit.
In het registry editor scherm klik je op de 2e tab 'edit'. Onderaan de lijst heb je 'n zoekfuntie.
Hier type je 'Power Iso Maker' en zoeken maar. Als er iets gevonden wordt kun je het met r.muisklik →delete verwijderen.
Deze zoekfunctie herhalen totdat de editor aangeeft datie klaar is.
Zou ook effe op 'OnDotSoft' (de uitgever) zoeken, maar kijk dan wel goed of het vervolgens om 'Power Iso Maker' gaat. Kan zijn dat je meer applicaties van dezelfde uitgever in je systeem hebt.

Voordat je iets verwijderd in het register moet je er zeker van zijn dat de betreffende key weg mag. Bij twijvel: Altijd de Key laten staan!.

Succes
D. Dude

PowerIso maker

D. Dude, bedank voor je snelle reactie. Ik doe altijd als ik een programma verwijder het register opschonen met jv16 PowerTools en die verwijdert genoeg achtergebleven troep, maar deze overige sleutels! vind hij schijnbaar toch niet.

We zoeken verder hoe we dit krijgen opgelost, het zal uiteindelijk lukken de aanhouder wint. Als het gelukt is laat ik dat direct weten op dit forum zoals het hoort, iedere tip is welkom.

Overigens verwijder/uninstal ik altijd de programma's met Smarty die ik al jaren nagenoegen gebruikt.

Groet, @xa.

Het probleem is opgelost, Nero verwijdert en opnieuw geinstalleerd en geeft nu gewoon het Type: Image NRG-bestand, kan mij even niet meer herinneren wat er altijd in het verleden heeft gestaan in iedergeval het PowerIso document is er niet meer.

groet,

@xa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan