Power Iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Ik ben in Power Iso Iso's aan het maken maar nu zie ik dat je drie verschillende mogelijkheden hebt om te kunnen kiezen. Dat zijn: .iso, .bin, .daa en als je bij eigenschappen kijkt kun je bij cd/dvd bstandssystemen ook nog kiezen uit joliet en UDF. Zou iemand mij het verschil kunnen uitleggen?

MVG Jeroen

Laatst bewerkt:
Het is volgens mij allemaal hetzelfe, het cd'tje als image om te mounten met een programma. (Deamontools, poweriso....) maar er zal vast verschil in zitten. Wat het verschil is durf ik niet te zeggen.

Groet,

Johan

Ik veronderstel dat het ipv .baa gaat om .daa en hieromtrent toch een kleine opmerking vooral als het je bedoeling zou zijn om deze met anderen te sharen:
Bij mijn weten is er tot op heden geen freeware prog dat kan omgaan met .daa zonder een beperking tot 300MB. Dus voor .daa's groter dan 300MB gaan anderen eveneens Power Iso of andere betalende software moeten aanschaffen.
Er bestaat weliswaar een gratis workaround om .daa's groter dan 300MB om te zetten naar .iso (http://groups.google.com/group/comp.sys.mac.apps/browse_thread/thread/7618aebd431ad6f6) doch het lijkt mij voor anderen dus handiger om niet te kiezen voor .daa.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan