power led brand niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
hoi ik heb laats een kast coooler master cosmos 1000.via tweakersnet aangeschaft.
in de andere kast had ik dit probleem niet.de power led brand niet met opstarten.
eerst dacht ik dat de led lampje overleeden is maar dat is niet zo om dat die niet verkluurd is.eerst dach ik aan mij moedrbord.maar die werkte in de vorige kast perfecht.
ik denk eerder aan een miskoop .verder werkt de pc 100 procent.dus ik denk zelf dat het probleem word veroorzaakt door de kast zelf.wie heeft er voor mij een tip.opmerking
hd led brand wel /de reset knop werkt /power knop werkt. bij voorbaat bedank.:thumb:

Is de power LED wel correct aangesloten? Draai het stekkertje op je moederbord eens om van de power LED.

hoi dat heb ik al gedaan .ik heb ook de hd led op deze aansluiting gehad.
maar geen re.ik vermoed dat er in het panneel boven op de kast het probleem zit.
heb ik ook los gehad maar zag geen afwijkende dingen.ik vind het vreemd.
en laat mij twijfelen of het probleem word veroorzaakt door de kast of moedrbord.
maar dan komt die weer in de vorige kast had ik dat probleem niet.ik ben nog wel vergeeten te vertelen dat in kast.2 pins conechter zit.
en het moedrbord aangeef om de drie pins conechter te gebruiken.maar ook de mogelijkhijd heeft om een twee pins aansluiting te gebruiken.

mvg mmm:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan