Power Point controleren

• Onderwerp starter Onderwerp starter cnl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cnl

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Ben bezig geweest met WMV bestanden om af te alten spelen tijdens de presentatie maar dat wilde niet lukken. Volgnes mij alle WMV bestanmden verwijderd uit de presentatie maar ik krijg nog een enorme bestandsomvang en ik denk dat de WMV bestanden nog ergens verstopt zitten ? Hoe kan ik dit te weten komen ?
( Tijdens afspelen is er geen WMV bestand te bespeuren.........)

PP opslaan als webpagina. Dan komt hij in je documenten als presentatie daar kun je dan de bestanden openen. Overigens wordt de omvang ook door te grote afbeeldingen bepaald. Afbeeldingen kun je verkleinen met bv easy resigner.

Laatst bewerkt:
PP opslaan als webpagina. Dan komt hij in je documenten als presentatie daar kun je dan de bestanden openen. Overigens wordt de omvang ook door te grote afbeeldingen bepaald. Afbeeldingen kun je verkleinen met bv easy resigner.

Helaas, ik krijg bij de lijst met : opslaan als.............geen mogelijkheid om het als webpagina op te slaan.
( ik werk met Office 2007 )

Sorry, de mogelijkheid komt wel maar wat later. Eens kijken of dat gaat lukken. Bedankt !

Hoewel ik nog 2003 heb denk ik dat het bij jou ook moet werken: Open pp - Click op bestand - Opslaan als - in de pp verschijnt een venster - bovenste regel is bestandsnaam(presentatie1) kies daaronder opslaan regel webpagina

Hoewel ik nog 2003 heb denk ik dat het bij jou ook moet werken: Open pp - Click op bestand - Opslaan als - in de pp verschijnt een venster - bovenste regel is bestandsnaam(presentatie1) kies daaronder opslaan regel webpagina

Ja , het is gelukt. Ik zie inderdaad geen WMV bestanden meer , maar wel PNG bestanden van groot formaat. Dat zijn foto,s die ik wel eerst verkleind heb met Image Resizer maar nu toch veel meer kB,s aangeven als bedoeld.

Het is nu duidelijk waar het probleem zit. Nu eens uitvogelen wat PNG precies inhoudt.

Bedankt hoor !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan