"Power saving mode" windows 7, Medion pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

WOodzi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo

Een aantal dagen geleden was ik op het internet aan het surfen toen de pc ( een medion, logitech monitor, windows 7) ineens zonder reden in
"power saving mode" ging. Ik kon hem er niet meer uithalen en moest hem opnieuw opstarten. Na nog een aantal reboots ( waarin hij telkens weer in power saving mode ging) verscheen een scherm met de mededeling dat windows niet opgestart kan worden en kon ik opstartherstel uitvoeren. Ik startte dus opstartherstel
en na een tijdje vroeg hij om systeemherstel te doen. Ik accepteerde dat en dan ging hij in systeemherstel. Een paar minuten later startte hij gewoon opnieuw op alsof er niets gebeurd was. Heb gescand op virussen met McAfee en op malware met Malwarebytes anti-malware maar niets bijzonders gevonden.
Daarna heeft hij een tijd lang gewerkt tot vandaag. Ik startte de pc, ging op het internet en hij ging weer in "power saving mode". Na weer een aantal mislukte reboots ging hij weer in opstartherstel en uiteindelijk systeemherstel. Deze keer duurde systeemherstel echter bijna een halfuur, waarna hij aangaf dat het probleem niet te vinden was. Hij startte weer op en alles lijkt opnieuw normaal.
Ik ben bang dat dit zich zal blijven voordoen op regelmatige basis en vraag me dus af wat dit veroorzaakt en wat ik eraan kan doen.

Zoals ik al zei heb ik een Medion pc, LG monitor, en windows 7

Alvast bedankt :)

Probeer de monitor even op een andere pc. Dan is het dit: Wel beeld dan is de monitor niet kapot.

En/of even een andere monitor lenen van een vriend of zo en deze aan jouw pc hangen.

Heb je dan geen beeld dan is vermoedelijk je videokaart kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan