Powerantivirus geeft virusmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bingo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hallo allen,

Ik heb een probleempje ik kreeg net van power antivirus te zien dat ik mogelijk een
virus heb: trojan (lees onderaan) nu vraagt power of ik deze wil verwijderen,
maar weet niet of ik dit moet vertrouwen???

Power Antivirus 2009 Online Windows security scanner
WARNING! Resident protection system is not detected, data safety is in danger.
Automatic system security scan started... 100%Checking file: completeScan status: Threat DetectedChecked files: 443Infected files: 49Recommendation: Click "Repair infected" to cure all infected files and make your system stable. Protection Status: Low Protection Level Firewall Install firewall Not Installed
Antivir Protection Enable protection Disabled
Internet Browser Protection Enable protection Disabled
Mail Protection Install protection Not Installed
Recommendation: Click "Protect Now" to cure all infected files and start full real-time protection and make your work safe.

scanning complete

Als je nog eens mocht proberen om dit topic een goede titel te geven welke een beter inzicht geeft over de inhoud van je vraag, wat zou de titel dan worden? :)

dank P

ik heb nu een verouderde avg. welke kan ik gratis downloaden maar effecties is?
en wat is malware?

Malware is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke software. Het woord is een samenvoeging van het Engelse malicious software (kwaadwillende software).

Voorbeelden van malware:

Boot sector virus - infecteert de boot sector op een harde schijf of diskette.
Rootkit - set programma's om een hacker toegang te geven tot een computer.
Computervirus - infecteert bestanden en richt vaak schade aan.
Computerworm - verspreidt zich direct over het netwerk en richt vaak schade aan.
Trojan horse (Trojaans paard) - doet zich voor als iets anders dan het daadwerkelijk is en richt dan schade aan of functioneert als spyware.
Spyware - geeft gegevens van de gebruiker door aan derden.
IRCBot - verbindt de geïnfecteerde computer met een netwerk waaruit de computer bestuurd kan worden.
Tegenwoordig komen er ook steeds meer hybride vormen voor.

Bron: Wikipedia.

Download gewoon een nieuwe avg of update de huidige.

Klik

Laatst bewerkt:
Malware is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke software. Het woord is een samenvoeging van het Engelse malicious software (kwaadwillende software).

Voorbeelden van malware:

Boot sector virus - infecteert de boot sector op een harde schijf of diskette.
Rootkit - set programma's om een hacker toegang te geven tot een computer.
Computervirus - infecteert bestanden en richt vaak schade aan.
Computerworm - verspreidt zich direct over het netwerk en richt vaak schade aan.
Trojan horse (Trojaans paard) - doet zich voor als iets anders dan het daadwerkelijk is en richt dan schade aan of functioneert als spyware.
Spyware - geeft gegevens van de gebruiker door aan derden.
IRCBot - verbindt de geïnfecteerde computer met een netwerk waaruit de computer bestuurd kan worden.
Tegenwoordig komen er ook steeds meer hybride vormen voor.

Bron: Wikipedia.

Download gewoon een nieuwe avg of update de huidige.

Klik

dank je voor je aandacht pasja! dus dat windows nog wat dat moet ik dus niet downloaden?

ik keek net even in het centrum van avg die ik heb draaien, en zegt dat ik fully protected ben... dus het zal dan wel goed zitten en misschien is dat berichtje wel een manier zodat ik dat programmatje draai en dan met allerlei virussen opgescheept zit:evil:

en...goeie bron pasja:thumb:

Als je nog eens mocht proberen om dit topic een goede titel te geven welke een beter inzicht geeft over de inhoud van je vraag, wat zou de titel dan worden? :)

Aangezien Bingo geen reactie geeft op je vraag heb ik zelf maar wat verzonnen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan