Powercolor PCS++ 4890 VS XFX GTXX 280 XXX

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hey,

welke van deze kaarten is beter Powercolor PCS++ 4890 VS XFX GTXX 280 XXX ? De Powercolot PCS++ 4890 moet nog uitkomen, maar kan iemand me alvast zeggen wat jullie denken ?

Alvast bedankt.

Hey,

welke van deze kaarten is beter Powercolor PCS++ 4890 VS XFX GTXX 280 XXX ? De Powercolot PCS++ 4890 moet nog uitkomen, maar kan iemand me alvast zeggen wat jullie denken ?

Alvast bedankt.

4890 is al best lang uit.... kijk maar naar http://www.salland.eu/ en zoek je naar 4890 ( de 3e pagina), en ja kan ook youtube proberen....

4890 is al best lang uit.... kijk maar naar http://www.salland.eu/ en zoek je naar 4890 ( de 3e pagina), en ja kan ook youtube proberen....

Hey,

Lees mijn vraag maar eerst door ;) een 4890 is allang uit dat weet ik ook wel. Ik bezit er ook allang een ;) maar ik vroeg wanneer de Powercolor PCS++ 4890 editie uitkwam GOED LEZEN :D en btw wat maak je reclame voor salland.eu..... ik koop mijn eigen stuff waar het goedkoopste is ;) ooit van tweakers.net pricewatch gehoord..... :thumb:

Hey,

Lees mijn vraag maar eerst door ;) een 4890 is allang uit dat weet ik ook wel. Ik bezit er ook allang een ;) maar ik vroeg wanneer de Powercolor PCS++ 4890 editie uitkwam GOED LEZEN :D en btw wat maak je reclame voor salland.eu..... ik koop mijn eigen stuff waar het goedkoopste is ;) ooit van tweakers.net pricewatch gehoord..... :thumb:

hey, ik koop ook mijn spullen bij salland .....
maar ik koop het vooral bij azerty, omdat het in mijn woonplaats is gevestigd :P
dus geen extra kosten (zoals verzend kosten)....

zeg ik ben ook van plan om een 4890 te kopen... welke heb jij? sapphire of xfx of iets anders??

en welke vind je beter sapphire of xfx ??

alvast bedankt..

Hey,

Koop een XFX 4890 BLACK edition kost nu maar 170 euro !!!!!!!!!!!! kijk maar in pricewatch :thumb: die kaart draait op 1000/1000 :D

Hey,

Koop een XFX 4890 BLACK edition kost nu maar 170 euro !!!!!!!!!!!! kijk maar in pricewatch :thumb: die kaart draait op 1000/1000 :D

hey wat dacht je van een sapphire Readeon HD 4890 1GB Toxic edition!! die wordt niet zo snel warm!!! ( kijk maar op youtube, alleen hebben ze het daar over de hd 4870 edition, maar het gaat om een idee te geven hoe het er ongeveer uit ziet!! :P)

Hey,

Als je eentje neemt van Sapphire neem dan wel een Sapphire 4890 Atomic ;) check maar op google. En btw de standaard koeler op de 4890 kaarten worden ook niet warm dus ik weet niet wat je kletst.... Bij mij staat de koeler op 40% en het wordt niet warmer dan 75 Load....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan