PowerDesk context menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
In plaats van Windows Verkenner werk ik al geruime tijd met Power Desk Pro 5 en dat ging tot voor kort perfect.
Nu echter kan ik mijn rechter muisknop niet meer gebruiken, als ik dat doe dan verschijnt er een foutmelding in de trant van "er is een fout opgetreden en het programma moet worden afgesloten enz. "
De context menu's die onder de rechter muisknop zitten zijn dus niet meer beschikbaar.
Met Revo uninstaller heb ik Power Desk verwijdert en ook alle verwijzingen die in het register staan.
Computer uitgezet en opnieuw opgestart.
Daarna een aantal programma's gedraaid waaronder Perfect Utilities, CCleaner, Glary Utiities, Spybot, Ad Aware en AVG.
Al deze programma's konden geen onregelmatigheden ontdekken.
Ook nog maar even een defragmentatie laten uitvoeren.
Daarna computer weer uit en aan.
De originele CD van Power Desk erin en alles opnieuw geinstalleerd.
Maar helaas het heeft niet mogen baten, nog steeds komt de foutmelding zodra ik de rechter muisknop gebruik in dit programma.
In alle andere programma's werkt de rechtermuisknop voor context menu's perfect.
Op internet gekeken en daar bleek het probleem bekend te zijn maar vaak in combinatie met Norton.
Norton gebruik ik echter niet.
Vaak werd de suggestie gedaaan om te upgraden naar versie 7.
Nu wil ik best versie 7 aanschaffen maar ik ben bang dat de fout ook hierin zal voorkomen omdat het waarschijnlijk aan een instelling of iets dergelijks op mijn computer ligt (registerinstelling ??) immers het programma heeft altijd naar behoren gewerkt.
Kan het zijn dat de Microsoft updates hier iets mee te maken kunnen hebben ???
Ik ga van alles verzinnen om de reden te kunnen achter halen en het kan goed mogelijk zijn dat mijn suggesties er niets mee te maken hebben.
Het gaat hier om Windows XP Professional - alle SP en updates van Microsoft zijn geinstalleerd.
Wie kan mij hierbij helpen om dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat mijn dank.
Belinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan