medionpech
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2010
- Berichten
- 2
Kan iemand mij helpen? Medion Service kan/wil dat niet.
Ik heb een laptop P8610 van Aldi. Met vista en een blu-ray speler. Onlangs heb ik vista opnieuw moeten installeren en dus ook alle meegeleverde programma's. Op de bij de laptop geleverde "application- & support-disc" staat onder andere PowerDVD.
Na installatie blijkt dit versie 7, zonder de mogelijkheid voor Blu-ray.
Op de site van CyberlLink staat dat BD alleen leesbaar is voor de Ultra versie van PowerDVD. Die staat dus NIET op de support disc van Medion.
Bij Medion schijnen ze dit probleem niet te wilen accepteren, dus ik kan fluiten naar service.
En sjonge, wat zijn die lui traag met de emailservice. Ik heb dagen moeten wachten tussen de mailtjes en dat heeft ook nog eens tot niets geleid.
Ik heb een laptop P8610 van Aldi. Met vista en een blu-ray speler. Onlangs heb ik vista opnieuw moeten installeren en dus ook alle meegeleverde programma's. Op de bij de laptop geleverde "application- & support-disc" staat onder andere PowerDVD.
Na installatie blijkt dit versie 7, zonder de mogelijkheid voor Blu-ray.
Op de site van CyberlLink staat dat BD alleen leesbaar is voor de Ultra versie van PowerDVD. Die staat dus NIET op de support disc van Medion.
Bij Medion schijnen ze dit probleem niet te wilen accepteren, dus ik kan fluiten naar service.
En sjonge, wat zijn die lui traag met de emailservice. Ik heb dagen moeten wachten tussen de mailtjes en dat heeft ook nog eens tot niets geleid.
Laatst bewerkt: