powerdvd ultra staat niet op support disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

medionpech

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
2
Kan iemand mij helpen? Medion Service kan/wil dat niet.
Ik heb een laptop P8610 van Aldi. Met vista en een blu-ray speler. Onlangs heb ik vista opnieuw moeten installeren en dus ook alle meegeleverde programma's. Op de bij de laptop geleverde "application- & support-disc" staat onder andere PowerDVD.
Na installatie blijkt dit versie 7, zonder de mogelijkheid voor Blu-ray.
Op de site van CyberlLink staat dat BD alleen leesbaar is voor de Ultra versie van PowerDVD. Die staat dus NIET op de support disc van Medion.
Bij Medion schijnen ze dit probleem niet te wilen accepteren, dus ik kan fluiten naar service.

En sjonge, wat zijn die lui traag met de emailservice. Ik heb dagen moeten wachten tussen de mailtjes en dat heeft ook nog eens tot niets geleid.
 
Laatst bewerkt:
ondanks Medion Service werkt BD weer

PowerDVD werkt weer. Van een collega de recover-bestanden van Medion van de HD gehaald en op mijn laptop geladen.
In de recover-bestanden staat PowerDVD8 Ultra, op de meegeleverde DVD staat versie 7, zonder BD. De Medion "helpdesk" kan/wil niet helpen.
Medion Service ... geeft me een heel warm gevoel ... kokend eigenlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan