Maarteng88
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2010
Hallo,
Ik heb sinds mei dit jaar een Powerline 85 Adapter Kit gekocht.
Na wat geklooi is het gelukt om die werkend te krijgen
(situatie: beneden aangesloten op de router
op zolder in vaste wand stopcontact -> mijn pc)
Dit ging goed, zo goed zelfs dat ik servers kon hosten bij CoDMW2, tot 3 weken terug. Uit het niets verloor ik steeds vaker verbinding en na het apparaat erop nieuw in te pluggen werkte het tijdelijk weer, tot 1.5 week terug. Nu krijg ik helemaal geen verbinding meer, zelfs nog mn laptop krijgt op zolder geen verbinding (wel beneden en 1e verdieping)
Heeft iemand enig idee hoe het komt en verholpen/gefixt kan worden?
(als er vragen zijn voor dieper onderzoek hoor ik ze graag, waarschijnlijk niet aan alles gedacht)
edit: ps, zou het te maken kunnen hebben met het feit dat door de kou er meer gestookt wordt en aangezien het stopcontact naast de cv ketel staat, er der mate meer stroom wordt verbruikt dat internet sterkte afzwakt?
alvast bedankt,
grtz
Maarten
Ik heb sinds mei dit jaar een Powerline 85 Adapter Kit gekocht.
Na wat geklooi is het gelukt om die werkend te krijgen
(situatie: beneden aangesloten op de router
op zolder in vaste wand stopcontact -> mijn pc)
Dit ging goed, zo goed zelfs dat ik servers kon hosten bij CoDMW2, tot 3 weken terug. Uit het niets verloor ik steeds vaker verbinding en na het apparaat erop nieuw in te pluggen werkte het tijdelijk weer, tot 1.5 week terug. Nu krijg ik helemaal geen verbinding meer, zelfs nog mn laptop krijgt op zolder geen verbinding (wel beneden en 1e verdieping)
Heeft iemand enig idee hoe het komt en verholpen/gefixt kan worden?
(als er vragen zijn voor dieper onderzoek hoor ik ze graag, waarschijnlijk niet aan alles gedacht)
edit: ps, zou het te maken kunnen hebben met het feit dat door de kou er meer gestookt wordt en aangezien het stopcontact naast de cv ketel staat, er der mate meer stroom wordt verbruikt dat internet sterkte afzwakt?
alvast bedankt,
grtz
Maarten
Laatst bewerkt: