• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

PowerPivot formulevraag: Verschil tussen uren (op 2 rijen) met voorwaarde

• Onderwerp starter Onderwerp starter BOA1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BOA1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2017
Beste

Ik ben onlangsbeginnen werken met Power Pivot en heb een formuleprobleem...

Ik zoek een formule die me in minuten de tijd tussen het einde van een gesprek en het begin van een nieuw gesprek geeft maar dit enkel als de gesprekken op dezelfde dag plaatsvinden.
Ik heb geprobeerd met een if en datediff functie maar geraak er niet uit.

In bijlage een voorbeeld van mijn bestand. In de kolom 'resultaat' staan de gegevens die ik graag met de formule wil bekomen.
Ik heb ook een variabele die enkel de startdatum (zonder uur) van het gesprek bevat.

Alvast bedankt om mee te denken :)

Bijlagen

An,

Ik heb het bestandje in Excel 2010 gemaakt en gepost en ook gepost in de Compatibliteitsmodus voor Excel 97-2003-werkmap.
Je moet maar eens kijken wat er niet goed gaat, bij mij werkt het in ieder geval.

Bijlagen

formule werkt in Excel maar niet in PowerPivot

Beste Ad

Bedankt om mee te denken. Je oplossing werkt wel in Excel maar niet in Power Pivot :confused:. Mijn basistabel waar al de grafieken en tabellen op gebaseerd zijn, staat in Power Pivot...
Ik denk dat je in Power Pivot niet kan werken op celniveau (A3, B2,...)

Vriendelijke groeten,

An

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan