[Powerpoint 2003] Taakvenster aangepast animatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejaykb

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Als ik in Powerpoint naar Diavoorstelling > Aangepaste animatie ga, krijg ik een popup venster te zien, terwijl ik vroeger altijd een taakvenster aan de rechterkant kreeg. Weet iemand hoe ik dit taakvenster Aangepaste Animatie weer te zien krijg?

Op dit moment krijg ik dit:

ppt.jpg

Hopelijk kan iemand mij helpen...

Je hebt het taakvenster perongeluk aangeklikt en versleept naar een ander deel van je scherm. Op dezelfde manier kan je het ook herstellen.

Dit gaat op de volgende manier:

Ga in het venster, naar de boven balk (waar de titel "aangepaste animatie" dus o.a. staat).
Houdt de standaard muisknop ingedrukt, je kunt het venster nu verslepen/verplaatsen.
Verplaats het naar rechts, en beweeg daar wat heen en weer totdat Windows/Powerpoint het automatisch weer op de goede locatie centreerd / samenveld met de rest van het scherm.

Super bedankt, je bent de eerste die me op internet kan helpen...
Maar helaas werkt 't niet. Ik krijg het popup-venster niet in het taakvenster 'geschoven'...
Nog andere ideeën?

Vreemd dat het niet werkt. Bij mij gaat dat goed, ik heb er een video van gemaakt hoe het bij mij in z'n werk gaat.

Deze kan je downloaden vanaf http://www.raceman.nl/temp/clip0001.avi

Zeg even als je het gezien hebt, dan kan ik het bestand weer verwijderen.

Ja, dit begrijp ik helemaal. Maar kijk eens goed:

ppt.jpg

Dit is een ander scherm...namelijk dezelfde als in Office 2000... Heel vreemd, maar ik heb het alleen op 1 pc thuis. Op de andere werkt 't wel gewoon.
Opnieuw installeren of herstellen werkt ook niet.

en welk versienummer geeft hij op als je Info in het Help-menu aanklikt?

Wie weet dat je beide versies (2000 en XP) op je PC had staan en er toevallig de XP-versie hebt afgehaald?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan