powerpoint 2007 diavoorstelling loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessan01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hallo,
Ben nieuw hier, vergeef mijn fouten.
Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt in 2007 met foto's. Als ik de voorstelling start, stopt deze steeds op het zelfde moment er wordt dan de melding gegeven microsoft Office Powerpoint werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. Vervolgens wordt het programma afgesloten. Als ik de presentatie open staat wel alles gewoon in de presentatie.
Wie kan en wil mij helpen.

Groetjes Sandra

Eerste wat ík zou doen is een kopie maken van die presentatie, dan de kopie aanpassen, in de sfeer dat je de sheet waar het telkens misloopt verwijderd, en dan kijkt of de kopie-presentatie dan wél doorloopt.

Natuurlijk is het ook relevant dat je je afvraagt wat er zo 'speciaal' zou kunnen zijn aan die ene sheet. Start je daar (nieuwe) muziek, gebruik je er een plaatje van externe bron etc.

Succes,

Tijs.

Bedankt voor de snelle reactie. Dit heb ik al gedaan. Heb herstelpunt ook nog uitgevoerd en toen deed ie het weer. Maar zodra ik wijzigingen maak (hij is nog niet helemaal af) loopt deze weer vast op hetzelfde punt. Ook de foto verwijderd maar dan stopt deze op het zelfde punt weer. Opnieuw beginnen is een optie alleen ben ik er 3 dagen mee bezig geweest en wie zegt mij dat het dan niet weer gebeurd. Kan ik powerpoint bestanden invoeren in een ander vergelijkbaar programma misschien.
Alvast bedankt. Groetjes Sandra

Verder tips heb ik helaas niet. Je zou kunnen kijken wat er gebeurt als je in Powerpoint een nieuw bestand start en daarin dan de pagina's/sheets kopieert uit het bestaande bestand en dan kijken of het nieuwe Powerpoint-bestand het wel goed doet. Dan ben je ook geen werk kwijt (behalve misschien wat overgangen tussen sheets etc., die je dan opnieuw zult moeten gaan instellen).

Maak in ieder geval alvast meerdere kopieën van het bestand dat je nu hebt, omdat je er al 3 dagen aan gewerkt hebt.

Succes,

Tijs.

Hoi,
Nou kopieen heb ik genoeg.
Ik heb hem ook al gekopieerd in een andere lege presentatie.
Misschien zijn er nog andere mensen die mij kunnen helpen.:(

Groetjes Sandra

Hallo Sandra,

Misschien moet je ook de dia ervoor en erna eens verwijderen.
Het lijkt mij dat er na de voorafgaande dia ergens een verwijzing staat naar iets wat niet kan.
Of dat de genoemde dia wordt overgeslagen en er op de volgende dia iets gebeurt wat niet kan.

Dat eerste ligt overigens meer voor de hand dan het laatste.

Heb je ook als eens geprobeerd om (bij een kopie uiteraard) alles op de drie genoemde dia's te verwijderen? (CTRL+A, en dan Delete).

Ik probeer ook maar wat.
Probleem is immers dat niemand kan uitproberen wat er mis gaat.

Succes :thumb:
Ger

opgelost

Hallo,

Ik heb de muziek stukjes weggehaald en hij doet het weer. Een ieder bedank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan