Powerpoint 2011 (mac) diavoorstelling werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelleer

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2010
Hallo,

Ik heb een powerpoint gemaakt, maar wanneer ik deze open en vervolgens via diavoorstelling wil afspelen, krijg ik alleen maar een zwart scherm en een foutmelding dat ik het bestand anders moet opslaan. Ik heb al verschillende bestandtypen geprobeerd, maar niks helpt.

Ik heb al op internet gezocht, maar ik kan nergens iets erover vinden.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Welke bestandstypen zijn mogelijk om de dia's mee op te slaan? En welke vermeldt de foutmelding?

Het bestand kan opgeslagen worden als pptx, ppt, pot, pptm (macro's). Er zitten alleen een paar links naar Youtube in de presentatie en een eigen gemaakte achtergrond, verder is alles gewoon standaard uit powerpoint.

De foutmelding zegt gewoon dat het bestand opgeslagen moet worden in een ander bestandtypen of onder een andere naam, maar ik heb beide al geprobeerd. Het probleem is dat wanneer ik de presentatie op een windowslaptop open, ik deze wel via de diavoorstelling kan afspelen, maar via macbook niet helaas.

Nu vraag ik me af of deze youtube links click-to-go links zijn, of dat hij ze dan laat afspelen in de dia zelf. Want dat zou een probleem kunnen veroorzaken. Op facebook heb je bijvoorbeeld ook dat het binnen facebook afgespeeld wordt zonder dat hij in een apart venster naar youtube gaat. Als datzelfde gebeurt bij je powerpoint presentatie dan kan dat een probleem worden denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan