Powerpoint afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

confusion

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik heb een probleem met Powerpoint afdrukken
Soms worden cellen of delen ervan overgeslagen of hij begint halverwege met printen.
Als ik het bestand opgeslagen heb en klik met rechtermuisknop op het bestand om het af te drukken is er niets aan de hand.
Ik gebruik Office 2007
Wat kan er mis zijn?

Wat bedoel je precies met 'cellen' .....
Je hebt het toch niet over Excel toevallig?

re

Ik bedoelde de tekstvensters en sommige afbeeldingen die worden overgeslagen
voutje

Hoi,

Denk dat je het moet zoeken bij de afrukopties.
Bij mij staan ze, zoals afgbeeld in de bijlage en dat gaat goed.

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 89
re

Ik heb hier nooit wat aangepast en heb deze optie nooit gebruikt.
De getoonde instellingen staan hetzelfde als bij jou.
Ik begrijp er niks van, ik begrijp er niks van.....

als je het beeld zwart wit zet, onder 'view' -> 'color/grayscale' kun je zien hoe het zwart wit afgedrukt wordt. je kunt d einstellingen per plaatje wijzigen door er met je rechtremuisknop op te drukken en bij'color/grayscale setting' de grijswaarden aaan te passen. hij kan ook op wit staan namelijk en dan zie je hem niet

re

Er staat niets op zwart/wit of grijs.
Bij afdrukvoorbeeld kan ik ook alles zien.
Hoe kan het dan dat ie soms op de twwede helft van de pagina begint af te drukken?

met zwart/wit zien bedoelde ik niet dat er fotos zwart wit staan, mar je kunt de ppt in de menu balk onder 'view' (2 woordjes verder dan 'file'). als je dan kijkt onder 'color/grayscale' kun je kiezen uit 'color' / 'grayscale' / 'black/white'. als je hier 'grayscale' kiest laat hij op de 'normale slides' zien hoe dat hij geprint eruit ziet. als je dan een foto aanklikt met je rechtremuis, kun je de 'grayscale' settings aanpassen.

als hij halverwege begint te printen, lijkt me ene printerprobleem, maar weet het ook niet zeker

succes

helpt nog steeds niet......:evil:

- In een eerdere reactie heb ik een printscreen meegegeven van de Afdruk-instellingen onder de Geavanceerde opties voor Powerpoint.
Heb je daar al eens mee 'gespeeld'?

- Heb je dit probleem alleen met déze presentatie of ook met andere?

- Is het een 'grote' presentatie qua sheets en afbeeldingen?

re

Ja ik heb dat allemaal geprobeerd met dezelfde instellingen als op de printscreen.
Het is een presentatie van 1 pagina, verdeeld in 4 kantjes voor een boekje.
Uniblue driverscanner vond geen updates meer maar updates van HP wel.
Misschien is dat het probleem.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan