michelvanfalier
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 okt 2006
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een presentatie aangemaakt, en deze via opslaan als, beveiligd tegen bewerken met een wachtwoord. Nu wil ik dat mensen wel een alleen-lezen versie kunnen openen, en daar een kopie van kunnen opslaan waar ze in kunnen werken.
Wat nu het geval is in zowel Powerpoint 2000 en 2003, is dat als er een alleen-lezen versie word geopend, de optie "opslaan als" uitgegrijsd is. Ik heb in de help functie van Office en support.microsoft.com gekeken, daar word wel geclaimd dat een alleen lezen versie opgeslagen kan worden onder een andere naam. In Excel en Word werkt dit wel, echter in Powerpoint niet. Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank voor je reactie
Groeten Michel
Wat nu het geval is in zowel Powerpoint 2000 en 2003, is dat als er een alleen-lezen versie word geopend, de optie "opslaan als" uitgegrijsd is. Ik heb in de help functie van Office en support.microsoft.com gekeken, daar word wel geclaimd dat een alleen lezen versie opgeslagen kan worden onder een andere naam. In Excel en Word werkt dit wel, echter in Powerpoint niet. Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank voor je reactie
Groeten Michel