Powerpoint converteren naar flash

• Onderwerp starter Onderwerp starter 029
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

029

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2008
Ik zou graag mijn powerpoint presentatie converteren naar een .swf file en ben op zoek naar een degelijk en gratis programma dat dat kan doen. Heeft iemand tips?

Google geeft veel suggesties.

Hoi puppie,

bedankt voor de tip. Ik heb zelf ook gegoogled, maar tot nu toe geen enkel gratis programma gevonden.

Wel vond ik een aantal 'free trials', maar die maken soms een watermerk op de presentatie (en dat wil ik niet). Bovendien heb ik nog geen enkel programma gevonden dat een open source heeft of van een bekende softwareproducent komt, zodat ik niet weet of de software wel goed werkt of betrouwbaar is.

Helaas geeft Google niet aan of een programma betrouwbaar en degelijk is. Ik stelde mijn vraag daarom hier, in de hoop dat iemand mij een concrete tip kon geven :)

de eerste die ik aanklik is gratis

Hoi Puppie,

De gratis versie van dat programma plaatst een eigen logo op het geconverteerde bestand, en dat wil ik liever niet.

Ik weet dat ik nogal veeleisend ben: ik wil een gratis programma, dat mijn powerpoint inclusief flashfilmpjes converteert naar één flashfilm, zonder dat er een verandering wordt gemaakt in de presentatie (en dus ook geen extra logo oid). Ik hoopte dat iemand op dit forum ervaring had met een dergelijk programma en mij er een kon aanraden.

In ieder geval bedankt voor de moeite!

Ik heb het programma dat jij hier noemde toch even geinstalleerd, en het blijkt dat het niet de flashvideo's in de powerpoint mee converteert (net als het programma Flashpoint, dat ik zelf al gevonden en geprobeerd had). Daardoor komt er op de plek van het flashfilmpje een kruis in een wit scherm te staan.

Ik vraag me nu af of er überhaupt wel programma's zijn die conversie naar flash inclusief flashfilmpjes in de presentatie zelf ondersteunen... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan