Powerpoint naar dvd met wondershare

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flaman

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Als ik mijn powerpoint presentatie omzet en op een dvd zet, werkt dat perfect. Er is echter één probleem. De PP is een doorlopende voorstelling. De dvd stopt na 1 vertoning,
Is daar een oplossing voor?,

Hoe heb je je powerpoint ingesteld?
Dat hij automatisch verder gaat naar de volgende pagina binnen zoveel seconden of moet je altijd klikken?

Hoe heb je je powerpoint ingesteld?
Dat hij automatisch verder gaat naar de volgende pagina binnen zoveel seconden of moet je altijd klikken?

De presentatie staat zo ingesteld dat de dia's automatisch na een paar seconden doorgaan en aan het eind begint hij automatisch opnieuw.
groet
Hans

welke versie van powerpoint heb je en met welk programma heb je je dvd dan geschreven?

Ik gebruik PP 2003 SP 2. Deze zit in Office Profesional. Het overschijven heb ik met Wondershare PPT to DvD gedaan en daarna gebrand met Nero.

had je dan geen extra instellingen in het programma wondershare?
Ik ken het niet maar aangezien je zegt dat het zou moeten kunnen dat je een powerpoint kan afspelen in een dvdspeler denk ik dat je nog iets zal moeten aanpassen in je instellingen

Ik heb nu de trial versie van Wondershare, Ik wilde het eerst uitproberen voor ik tot aanschaf overga, Wellicht dat de echte full versie dat wel heeft.

Bedankt voor je moeite
Hans

ja sorry dat ik je niet verder kan helpen...
Je kan aan de volledige versie geraken via torrents maar ik mag geen link leggen op dit forum dus ja, je zal zelf wat moeten googelen als je de volledige versie wilt hebben :thumb:

Als ik mijn powerpoint presentatie omzet en op een dvd zet, werkt dat perfect. Er is echter één probleem. De PP is een doorlopende voorstelling. De dvd stopt na 1 vertoning,
Is daar een oplossing voor?,

hoi, ik lees net dat het omzetten en branden bij jou goed werkt. ik ben nu zeker een week bezig dat voor elkaar te krijgen. heb de presentatie omgezet naar mpeg en nero wil hem niet branden. kun je me vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
vr.gr.edin

Ik weet niet meer precies welk programma ik gebruikt heb, wondershare of een waarvan ik de naam vergeten ben.
Bij een van de twee kon ik een vakje aankruisen om een doorlopende voorstelling te bewerkstelligen. Dat deed hij zonder problemen.

Maar de beeldkwaliteit is zo bedroevend (met name de tekstgedeelten) dat ik ze er afgemikt heb

groeten
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan