Powerpoint niet te sluiten voor toeschouwer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Morgenavond heb ik op school de presentatie van onze profielwerkstukken. Daar heb ik ter ondersteuning een mooie powerpoint bij gemaakt.

Nu zou ik graag willen, aangezien er niet constant iemand is om de laptop in de gaten te houden, dat toeschouwers niet de presentatie kunnen afsluiten. Met andere woorden, als een gebruiker op ESC drukt, mag de presentatie niet sluiten.

Is dit mogelijk, of is dit teveel gevraagd?

Bij voorbaat dank.

1. ik weet niet of dit tooltje precies gaat doen wat je wenst (ik ken het namelijk niet),
2. ik ken ook de site niet waar het op staat,
3. als je het download en installeert en het zou spyware bevatten, word dan niet boos op mij,

Tooltje

Gelet op de korte termijn waarop je het nodig hebt, kon ik geen research doen naar de betrouwbaarheid / werking etc. etc. Het Nederlands op die site is iig afgrijselijk. Het lijkt wel een (slechte) automatische Google vertaling vanuit het buitenlands.

Ps. mocht je het downloaden, installeren en werken zoals je hoopt dat het zou moeten werken, dan is dat heel mooi meegenomen.

Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt, ik ga er morgen eens naar kijken en ik zal je laten weten of het wat is!

hallo,

wachtwoord op je laptop zetten en als je weg gaat van de laptop afmelden en zorgen dat dan wachtwoord ingetoetst moet worden.

Een wachtwoord sluit toch geopende vensters / applicaties, m.a.w. Windows gaat op zwart / schermbeveiliging?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan