Powerpoint of een ander programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
ik wil een mooie presentatie vertonen op een scherm aan klanten
Video boodschap soort reclame spotje

Hoe kan ik dat het beste aanpakken, wat is daar de perfecte software voor
ik persoonlijk vind powerpoinnt meer iets voor binnen bedrijf presentatie
als je het aan mensen laat zien moet het kort en krachtig zijn

We weet welke software ik het best kan gebruiken voor een video boodschap

Graag advies

Ik denk toch dat PP een heel goed stukje software is voor jouw doel. Je kunt een .ppsje natuurlijk net zo fraai aankleden als dat je dat zelf wilt. Wie krijgt er niet zo nu en dan de meest gelikte ppsjes toegezonden? Met PowerPoint kun je m.i. dus heel fraaie dingen maken.
Natuurlijk kun je in PP ook de heel saaie en steriele bedrijfspresentatie maken met een standaard rechthoek op iedere dia, gevolgd door de al even saaie 'bullets' daaronder met de zo mogelijk nog saaiere higlines daarachter. Hoe gelikt of hoe saai je de .pps maakt, tja, daar ben je zelf bij.

Wellicht is Prezi iets voor jou? Is ook soort powerpoint, maar maar iets grafischer.

En de filmpjes worden hierbij (prezi) goed weergegeven. Ik zou zeggen, probeer het eens!

Ik moet gast0225 gelijk geven. Persoonlijk vind ik PP ook het beste programma.
Maar er bestaat ook zoiets als 'MovieMaker'. Alleen vind ik dat je bitter weinig kan doen met de teksten.
Tenzij dit ook reeds geëvolueerd is.
Maar misschien kan je via het internet eens op zoek naar PowerPoints. Je zal zien welke schat van mogelijkheden je krijgt. Je zal geen einde weten aan je inspiratie.
Veel succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan