Powerpoint (office:max 2004), ik zie geen miniaturen van mijn dia's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mecsum

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Ik heb een probleem met Powerpoint van Office:mac 2004 standard edition.
In mijn vorige versie van powerpoint had ik naast de dia waarin ik aan het werk was een lijst met kleine afbeeldingen van alle dia's die in mijn presentatie stonden. Zo kon ik heel overzichtelijk werken, omdat ik heel makkelijk naar een andere dia kon gaan.
In de versie van Office:mac 2004 heb ik naast de dia waarin ik werk een lijst staan met allemaal dezelfde icoontjes waar een tekst naast staat.

Hoe kan ik de dia miniaturen weer terugkrijgen?

:confused:

Mogelijk door aan de linkerzijde bovenaan het lijstje met de iconen, dus net onder de werkbalken, op het middelste van de drie tabjes te klikken......

Beste Mecsum;)

Ga naar Beeld in Menubalk en klik op Normaal (vensters herstellen)

Dan klik op het rechtse tabblad bovenaan links :thumb:

Groetjes Danny :D

er staan geen tabjes

Ik heb geprobeerd wat jullie zeiden, maar er staan geen tabjes, ook niet als ik hem via menu op normaal zet. Ik snap er echt niks van, zeker weer een ding van microsoft om het zo moeilijk te maken. :evil:

Het moet trouwens (Office:Mac 2004) zijn
Ik zag dat er "Max" stond

Beste Mecsum ;)

Heb een bestandje bijgevoegd met de stappen die je normaal zou moeten doen om de dia's zichtbaar te maken aan de linkerzijde van het scherm.

Als dit niet lukt dan zal rer niets anders opzitten dan powerpoint opnieuw te installeren via uw Office cd-rom. :thumb:

Bijlagen

tjonge jonge , het wil maar niet lukken

Bedankt voor de reaties maar ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Ik heb powerpoint net geinstallerd, dus t lijkt mij niet nodig dat ik deze opnieuw moet installeren.

Hier een voorbeeld van hoe mijn venster er uitziet

Bijlagen

• powerpoint.jpg
    powerpoint.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 54
Beste Mecsum ;)

Ben gaan rondneuzen op het internet, maar bitter wijnig gevonden.
Raadpleeg U helpfunctie eens en typ daarin miniatuurweergave
Kijk eens welke stappen dat je dan moet volgen :thumb:

Help functie is niks in te vinden, aarom heb ik hier mijn vraag gesteld.

Beste Mecsum ;)

waarom heb ik hier mijn vraag gesteld.

Omdat de meeste mensen werken met powerpoint Office 2004 of 2007 en niet met Mac

Wij doen heus de moeite om aan uw vraag te beantwoorden, kijk maar naar de volgende sites die ik al bezocht heb :evil:

http://www.microsoft.com/netherlands/mac/powerpoint.aspx
http://www.google.be/search?hl=nl&q=mac+2004+powerpoint+miniatuurweergave&btnG=Zoeken&meta=

Ik kan natuurlijk niet alle sites gaan bekijken, U moet ook een beetje de moeite doen om eens rond te neuzen op het internet.

Dat is juist het probleem

Ik heb gisteren al de hele dag op internet gezocht en t is nergens te vinden. Ik heb wel screenshots gezien waarin te zien is dat het mogelijk is. Maar ik het voor elkaar krijg is niet te vinden

Waar kan ik de oplossing vinden.

Heeft iemand voor mij een e-mailadres of telefoonnummer van Microsoft ?

En danny147 ik bedoelde daarom en niet waarom.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan