PowerPoint op YouTube

Status
Niet open voor verdere reacties.

JudithR

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Ik heb enkele prachtige presentaties voor mijn college leven en nu ik ga afstuderen. Ik wil kiezen sommigen van hen te uploaden naar MySpace of YouTube. De presentaties die ik maak hebben veel animaties en muziek, zodat ik geen gebruik wilt maken van Windows Movie Maker. Ik ben het niet bekend of er zijn een aantal geschikte programma's kunnen dit doen.

Wellicht is dit programma iets voor je.

Het is wel shareware maar ik neem aan dat je aan 30 dagen wel genoeg zult hebben.

Zoek anders even in een zoekmachine op "powerpoint to youtube".

Mocht je toch nog met Windows Movie Maker aan de gang willen dan helpt deze (engelse) tutorial je wellicht.

Er zijn een aantal hulpmiddelen kan dit doen. Devil's suggestie raden u aan om te proberen op de PPT op YouTube. En ik denk dat je kunt zelfs sla uw presentatie op CD en spelen op de DVD, vind ik de site zegt hij hebben PPT2DVD, seens prachtig

Laatst bewerkt:
Dankzij Tha Devil en jrhx. Ik heb geprobeerd veel programma's en ze zijn niet perfect. Ik heb geprobeerd twee keer voor het branden van mijn DVD. Maar de beeldkwaliteit is goed.

Dank u wel, ik hoop dat de video wordt afgespeeld op school omdat youtube is geblokkeerd door onze technische afdeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan