powerpoint opslaan als voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellissie

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Nu heb ik een probleempje...
Ik wil mijn presentatie op gaan slaan zodat ik hem op een cd kan zetten, dat hij direct af te spelen is voor de ander, maaaaaarrrrrr
dit gaat mij niet lukken... ik heb versie 2003 en ik kan alleen opslaan als presentatie en niet als voorstelling.... wat doe ik dan in hemelsnaam fout????

het is natuurlijk de bedoeling dat als die mensen het van mij krijgen dat ze alleen maar aan hoeven te klikken en dat die presentatie afspeelt en niet dat ze eerst in powerpoint presentatie aan moeten geven dat de diashow gestart moet worden

alvast heel erg bedankt voor de reactie

groetjes Ellissie

Wat doe je precies, en wat krijg je evt voor foutmelding?

Bij mij (ook 2003) is het veranderen van de extensie .ppt naar .pps al voldoende

Laatst bewerkt:
Als je je presentatie klaar hebt
Bestand -> opslaan als

bestandsnaam: vul je de naam in
opslaan als: powerpoint-voorstelling (.pps)

Zo zou het moeten lukken denk ik zo.

Wat doe je precies, en wat krijg je evt voor foutmelding?

Bij mij (ook 2003) is het veranderen van de extensie .ppt naar .pps al voldoende

ik krijg geen foutmelding, maar kan het niet opslaan als pps en als ik in verkenner ben, dan zie ik geen extensie erbij staan, anders had ik het idd wel geprobeerd te veranderen naar pps..... vind het ook zooooo raar

Als je je presentatie klaar hebt
Bestand -> opslaan als

bestandsnaam: vul je de naam in
opslaan als: powerpoint-voorstelling (.pps)

Zo zou het moeten lukken denk ik zo.

ik kan het juist niet opslaan als voorstelling, wel 5 andere dingen, maar al het andere is en blijft een presentatie zoals ik het op kan slaan...
het is ook gewoon een legale versie, dus ik snap er niets meer van :confused:

zoooooo wat voel ik me dommmmmmmmmm
zo blijkt maar weer dat ik blonT ben hahahaha

de eerste keer dat ik getracht had om op te slaan was vannacht, niet helemaal wakker dus... toen had ik hem anders opgeslagen dan als presentatie, waardoor ik dus opties kwijt was...
ik heb het nu opgeslagen als presentatie en daarna kon ik het gewoon opslaan als voorstelling, nu kon ik bij opslaan als wel weer naar beneden scollen.... en voor ik het opnieuw had opgeslagen dus niet meer....

in ieder geval wel erg bedankt voor eht meedenken....
ik kan weer verder
:D

thnxxxx :thumb: :thumb:

....dan zie ik geen extensie erbij staan....

Blij dat het opgelost is! BTW, je kan de extensies weer zichtbaar maken in de verkenner via Extra -> Mapopties ->Tabblad Weergave -> Extensies voor bekende bestandstypen verbergen uitvinken

ohhhhhh ok dank je wel, dat ga ik gelijk weer doen, ik vind het zo vervelend dat ikd at niet zie

groetjes Ellis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan