powerpoint presentatie afspelen maar niet genoeg ruimte voor instalatie van office

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
hey mensen

ik zou op een pc een powerpoint presentatie moeten kunnen afspelen maar ik heb nog 57 mb over en alles is opgeruimd (harde schijf van 171 mb)dus ik heb 77 mb nodig voor powerpoint te instaleren maar men heeft mij eens verteld dat er een viewer voor was zoja waar vind ik die of wat stel je voor anders? mijn os is windows 95

Hoi lefty999, als je de presentatie opslaat op je pc moet je eens naar bestand>inpakken en wegwezen gaan, je krijgt dan een wizard die de presentatie inpakt met viewer en al. Zo heb ik het toch ooit gedaan dacht ik, maar dat is al lang geden. Succes.

Groetjes

Geplaatst door khk464
Hoi lefty999, als je de presentatie opslaat op je pc moet je eens naar bestand>inpakken en wegwezen gaan, je krijgt dan een wizard die de presentatie inpakt met viewer en al. Zo heb ik het toch ooit gedaan dacht ik, maar dat is al lang geden. Succes.

Groetjes

en weet jij soms hoe groot het bestand dan ongeveer is?

Hoi, geen idee maar dat hangt natuurlijk van de grootte van de presentatie af. Even uitproberen denk ik .

Groetjes

Jawel, je kunt gewoon downloaden die powerpointviewer, die geschikt is voor Windows 95; Ga dan naar : http://www.pctip.ch/downloads/dl/14629.asp

Er staan dan verschillende viewers, zoals voor word, excel en powerpoint, voor powerpoint is het slechts 2,75 mb te downloaden. Geniet er maar van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan