Powerpoint presentatie in Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinjasper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Hallo,

Ik heb een powerpoint presentatie in een frontpage página geplaatst, en zou graag willen dat deze bij het opstarten van de página automatisch begint te "draaien". Ik heb alles afgezocht naar een antwoord, maar vind niets. Kan iemand mij helpen????

Heel erg bedankt.

Martin Jasper

Hallo,

Je moet de powerpointpresentatie eerst opslaan als een voorstelling (pps bestand). Als je dan vervolgens een hyperlink maakt naar dat bestand moet de voorstelling, naar mijn idee, meteen beginnen met 'draaien'.

Groet, Floyd

Hallo,

Je moet de powerpointpresentatie eerst opslaan als een voorstelling (pps bestand). Als je dan vervolgens een hyperlink maakt naar dat bestand moet de voorstelling, naar mijn idee, meteen beginnen met 'draaien'.

Groet, Floyd

Hoi Floyd. Ik heb begrepen dat ik het bestand moet bewaren als een html doc. Microsoft geeft daar de hele beschrijving voor hoe je dat moet doen, maar daarna zeggen ze dat je een hyperlink moet creeren, en dat door daar op te klikken de voorstelling begint. Dat is inderdaad het geval, maar wat ik wil is dat wanneer de pagina web wordt geopend, deze voorstelling automatisch begint. Dat is zoals ik het nu heb niet het geval, en ik zit daar nogal mee in mijn maag, omdat ik probeer een vrij professioneel uitziende webpage te maken in Frontpage, wat op zich al niet echt makkelijk is. Bedankt voor je hulp, en hopelijk kun je me verder helpen.

Groeten. Martin

Ik heb het net even uitgeprobeerd. Als ik een powerpointpresentatie opsla als voorstelling en vervolgens vanuit frontpage daar een hyperlink aan koppel start na het klikken op de hyperlink de voorstelling. Ik merk echter wel verschil tussen firefox en internet explorer. Firefox vraagt of ik dit bestand wil openen, terwijl in internet explorer de voorstelling begonnen wordt. Ik moet wel steeds door te scrollen de volgende pagina starten, maar dat kun je volgens mij ook in powerpoint regelen dat de volgende pagina na een bepaalde tijd van zelf opent. Misschien dat anderen nog andere (betere) ideeën hebben.

Groet, Floyd

Ik heb het net even uitgeprobeerd. Als ik een powerpointpresentatie opsla als voorstelling en vervolgens vanuit frontpage daar een hyperlink aan koppel start na het klikken op de hyperlink de voorstelling. Ik merk echter wel verschil tussen firefox en internet explorer. Firefox vraagt of ik dit bestand wil openen, terwijl in internet explorer de voorstelling begonnen wordt. Ik moet wel steeds door te scrollen de volgende pagina starten, maar dat kun je volgens mij ook in powerpoint regelen dat de volgende pagina na een bepaalde tijd van zelf opent. Misschien dat anderen nog andere (betere) ideeën hebben.

Groet, Floyd

Ja, wat jij zegt is waar, en dat werkt al. Wat ontbreekt is het automatisch opstarten van de voorstelling wanneer de webpage in Internet explorer geopend wordt. Ik wil simpelweg dat de voorstelling begint wanneer de homepage wordt geladen. Ik weet dat dit in Flash mogelijk is, maar voor mijn gevoel zou het geen probleem moeten zijn om dit in PPT ook voor elkaar te kunnen krijgen. Heeft iemand een idee?

Groeten. Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan