PowerPoint Presentatie op bepaalde datum laten starten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

distructor

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
5
Beste Lezers,

Ik heb een opdracht gekregen om voor elke dag een andere pps te maken maar die mag ik zelf niet elke dag opnieuw aanzetten dus de pps moet automatisch opstarten en die moet dan bijvoorbeeld op 20 maart 2009 de pps genaamd 20maart openen...

zouden jullie mij daar mee kunnen helpen want heb al gezocht en gezocht maar niets gevonden...

zou jullie heel dankbaar zijn :D

Groetjes Distructor
 
Bewaar uw powerpoint presentatie als een powerpoint show.

Gebruik daarna de "scheduled tasks" (geplande taken, dacht ik) optie van Windows om de presentatie op een welbepaald tijdstip op te starten.
 
Ik heb bovenstaande reactie uitgevoerd maar dan voert hij hem niet uit als show terwijl hij wel zo is opgeslagen..
want heb voor opslaan als en dan powerpoint voorstelling gekozen... maar als de tijd dan zover is dan opent hij hem gewoon in powerpoint en niet als show.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het al geprobeerd met powerpoint en powerpoint viewer op mijn computer en heb ik de pps laten openen in powerpoint viewer maar als ik hem dan bij geplande taken toevoeg opent hij hem weer in de gewone powerpoint en weer niet als voorstelling :S

kan hier namelijk geen powerpoint van de computer verwijderen want zit hier op de pc van het bedrijf
 
eehj,

Bedankt voor jullie hulp maar heb al ander programma gevonden die precies doet wat wij willen :D
 
En mag ik weten welk programma je nu welk gebruikte om dit te doen lukken?
 
Wij hebben nu netpresenter draaien.
makkelijk programma en je kon 1 account gratis aanmaken en die kan je op meerdere pc's installeeren zodat je meerdere tv's met hetzelfde laat draaien :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan