Powerpoint presentatie op DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Ik zou een powerpointpresentatie op DVD willen branden, natuurlijk is dit geen probleem als je die later gebruikt op een PC , maar ik zou deze presentatie moeten afspelen op een DVD speler aangesloten op TV en met afstandsbediening van de DVD speler . Weet iemand daar een oplossing voor?

Hallo Kerjo. Ik vond hier een workarrounde en je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen, type merk scherm enz enz..

Afin lees eens door, wellicht kun je je voordeel er uit halen. Klikje

En hier nog eentje

Op internet zijn veel sites die hierover informatie verschaffen. Succes.

Is het niet beter dat jeje PC, Laptop aansluit aan je TV ?
De meeste laptops hebben HDMI!
Hiermee kan je mooie beeldkwaliteit vanop je laptop naar TV!

Tof voor de snelle reactie, maar ik heb geen informatie nodig om een DVD speler aan te sluiten op een TV, maar wel hoe kan ik een DVD branden op mijn PC met een powerpointpresentatie zodanig dat deze kan afgespeeld worden met een gewone DVD speler met afstandsbediening aangesloten op een TV. De DVD schijf is Bedoeld om te geven aan een ouder familielid die geen PC of laptop heeft maar enkel een TV met DVD speler

Je dvd speler kan volgens mij geen PowerPoint bestanden aan en dus heb je een hulpprogramma nodig of......

Ik las dit nog voor wat het waard is. :confused:

Klikje

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad Windows DVD maker , maar om een powerpoint bestand te laden zal de powerpointpresentatie waarschijnlijk moeten weggeschreven worden onder één of andere vorm , zoals beschreven in uw "klik" onder INTERNET en DVD . Ik bezit een powerpoint versie 2007 en luk er niet in om de weggeschreven bestanden te laden in WindowsDVD maker, ik doe waarschijnlijk iets fout!

Ik keek nog eens verder maar volgens mij kun je dit alleen verwezenlijken in powerpoint 2010, zoals ik begrepen heb. Of met een programma van derden, dus een hulp programma. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan