powerpoint start niet automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

discjocky

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo iedereen,

Als ik van iemand een powerpoint bestand ontvang kan ik deze niet direct openen, eerst moet dit worden opgeslagen, dan kan ik zoeken met welk programma ik het moet openen bijvoorbeeld powerpoint dan pas kan ik afbeelding zien.

Wie heeft een oplossing om het powerpoint bestand direct te openen.

Vele groetjes.

yep,

ik heb het zelfde probleem
zelfs opnieuw install werkt niet

ik denk dat het ergens in windows of het e-mail progie zit

groet

Misschien ligt het aan jullie Windows-instellingen.
In XP: selecteer in de Verkenner een eerder ontvangen powerpoint-bestand met de extensie *pps en rechterklik erop. Ga naar ‘Openen met’ en klik op ‘Programma kiezen’. Selecteer het programma Powerpoint en zet een vinkje bij ‘Dit type bestand altijd met dit programma openen’. Klik dan op OK. Nu moet voortaan elk bestand met de extensie *pps direct geopend worden. Doe het eventueel ook bij een powerpoint bestand met de extensie *ppt.
Succes, gabriëlle

Geplaatst door 1957
Misschien ligt het aan jullie Windows-instellingen.
In XP: selecteer in de Verkenner een eerder ontvangen powerpoint-bestand met de extensie *pps en rechterklik erop. Ga naar ‘Openen met’ en klik op ‘Programma kiezen’. Selecteer het programma Powerpoint en zet een vinkje bij ‘Dit type bestand altijd met dit programma openen’. Klik dan op OK. Nu moet voortaan elk bestand met de extensie *pps direct geopend worden. Doe het eventueel ook bij een powerpoint bestand met de extensie *ppt.
Succes, gabriëlle

Dit probleem heb ik dus ook!!! Wie heeft er een oplossing??

Geplaatst door Romiam39

Dit probleem heb ik dus ook!!! Wie heeft er een oplossing??

Je quote zelf een eventuele oplossing. Had je dat al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan