Powerpoint stilstaande en bewegende dia´s in 1 presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

o0cher0o

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Goedemiddag,
Ik ben me momenteel aan het verdiepen in powerpoint.
Ik ben al zo ver dat ik een presentatie kan maken en ook de tijd kan instellen hoelang de dia zichtbaar is.

Nou is het geval dat ik graag bewegende en stilstaande dia´s in 1 presentatie wil voegen.

Ik werk bij een uitvaartonderneming en wij willen graag als extra service presentaties gaan aanbieden tijdens een uitvaartdienst.

Ik zal een voorbeeld geven hoe ik het zelf in gedachten had.

(mensen komen binnen bij)Muziekstuk 1; Stilstaande foto

Muziekstuk 2; Stilstaande foto

Muziekstuk 3; bijv. 20 foto's binnen dat muziekstuk(achter elkaar ik weet hoe je dat instelt)

Muziekstuk 4 stilstaande foto

(mensen verlaten de aula)Muziekstuk 5; stilstaande foto

Is er iemand die mij kan helpen hoe ik dit moet maken????

Groetjesss

je kunt toch 1 presentaties maken en de sldies welke je door wilt laten lopen op automatisch zetten en de stilstaande beelden zet je automatisch uit en alleen op muisklik, maar dan moet je bv wel op spatiebalkdrukken tijdens de uitvaart. beeld blijft dan staan totdat er op de spatiebalk gedrukt word. denk er wel aan dat je screensaver van je computer uitzet. beetje vervelend als hij halverwege de dienst op je screensaver springt. dit doe je door op je bureaublas rechtremuisknop te klikken en bij screensaver 'none' te zetten. ook fijner als je bij 'power' deze ook op never zet overal

succes
Audrey

Dan heb ik dus toch goed zitten klooien..
wij werken niet met een eigen computer om het af te laten spelen..
we doen dit via de computer van het crematorium..
bedankt voor de informatie ik ga het uitproberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan