Powerpoint voorstelling E-mailen naar gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcop1989

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2012
Ik heb een Powerpoint voorstelling (.PPS) gemaakt en wil deze verzenden per e-mail.

Ik ga er van uit dat iedereen Powerpoint heeft tegenwoordig, maar toch had ik graag geweten hoe er mee omgegaan wordt als iemand geen Powerpoint heeft.

Is er wellicht een andere wijze om een diavoorstelling te verzenden die iedereen kan zien?

opslaan als en dan kun je van alles kiezen (in 2003 kon je ook opslaan op een of andere manier en dan voegde hij vanzelf powerpoint viewer toe maar ik weet niet wat dat was en ook niet of het nog kan)

Ik heb een Powerpoint voorstelling (.PPS) gemaakt en wil deze verzenden per e-mail.

Ik ga er van uit dat iedereen Powerpoint heeft tegenwoordig, maar toch had ik graag geweten hoe er mee omgegaan wordt als iemand geen Powerpoint heeft.

Is er wellicht een andere wijze om een diavoorstelling te verzenden die iedereen kan zien?

Beste Remcop,

Wat je ook zou kunnen doen is je powerpoint via skydrive delen!

Je zet je powerpoint dan in de map van de powerpoint (als ie er niet is kan je het zelf maken)

En dan deel je het met de persoon waarmee je de powerpoint presentatie wilt delen.
Hij kan dan de powerpoint presentatie open via de microsoft powerpoint web app (opent automatisch als je er op klikt)
Hij moet dan ook skydrive hebben.

Misschien helpt dit!

Laat het mij weten als je dit een slim plan lijkt!

Heel kort als je niet weet wat skydrive is.
Skydrive is een online cloud opslag.
Het is van Microsoft.

Je kan zelf inloggen met je hotmail/microsoft account.
Bijvoorbeeld: neppemail@hotmail.com zoiets.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is!

Heb je nog vragen laat het mij weten!

Succes,

Gr Daa12

EDIT: En dan deel je het met de persoon

Laatst bewerkt:
Je kunt je presentatie ook op Slideshare.net zetten; dan kan je aan iedereen de link sturen, kunnen ze hem online bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan