Powerpoint werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo beste mensen

Ik krijg powerpoint niet aan de praat in mijn vista ik heb een powerpoint bestandje opgeslagen in een aparte map en daar rechts aangeklikt en opdracht gegeven dit soort bestanden altijd te open met (zie printscreen) en het vinkje staat aan maar hij doet het niet.
In XP klikte je in je bijlage bij je post de powerpoint aan en dan opende hij vanzelf.
Weet iemand hier raad op?

Groetjes Anitaxxx
 

Bijlagen

  • Helpmijprint.jpg
    Helpmijprint.jpg
    47,4 KB · Weergaven: 45
  • Helpmijprint2.jpg
    Helpmijprint2.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 47
is het een powerpoint 2007 of.....
misschien dat het daar fout gaat en je de viewer voor 2007 moet installeren.
 
is het een powerpoint 2007 of.....
misschien dat het daar fout gaat en je de viewer voor 2007 moet installeren.

oepsssssssss zoveel verstand heb ik er niet van dus maar weer een printscreentje erbij:-))) deze zit dus in mijn Vista
 

Bijlagen

  • Helpmij3.jpg
    Helpmij3.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 31
je hebt dus de 2007 versie al.
hmm ,....je zou dan de 2003 versie eens kunnen proberen

> klik <
 
je hebt dus de 2007 versie al.
hmm ,....je zou dan de 2003 versie eens kunnen proberen

> klik <

Heel veel dank voor deze tip ik ga dat eens op mijn gemak bekijken.

Nog ene fijne avond
Groetjes Anitaxxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan