powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Het geluid( .wav ) toegevoegd aan een pps bestand komt niet door bij geadresseerde. Bij mij zelf is het wel te horen.Welke ext moet er gebruikt worden ???

Ik begrijp dat je een PP presentatie via mail wilt versturen.

In principe moet dat ook gewoon met geluid kunnen via de optie: inpakken en wegwezen

Is dat wat jij bedoelt?

Benjamin

ppt

Ja maar als ik de PPT verzend dan is er geen geluid bij voor een ander ,en bij mij thuis is er wel geluid bij!

Ik neem aan dat het (.wav) bestand op jouw schijf staat dus in die PPT word hij verwezen naar jouw schijf en als je die dan verstuurd dan heeft hij (de ontvanger ) het (.wav) bestand niet.
Ik denk dat dat het geval is. Dat is ook als je een html bestand verzend met plaatjes erin , de ontvanger ziet dan ook geen plaatjes ...

FallinStar, dat met verzenden van plaatjes klopt niet echt. Als Outlook of OE ingesteld is op HTML dan zie je wel de plaatjes.
Bij ' outside' accounts (bijv. Yahoo) staan ze als bijlage. Bij Hotmail je kan ze wel zien als je instelingen op HTML staan.

Lucmertens: heb je de PPS opgeslagen iNCLUSIEF geluid? Als je de PPS verzend naar jezelf kun je dat wel afspellen met geluid?

Falco

pps

De presentatie opgeslagen van ppt naar pps en dan opgestuurt maar de ontvanger hoort het wav. bestand niet . (ik wel )

Sorry maar wat is het nu?
1-PPT = Power Point Presentatie of
2-PPS = Power Point diavoorstelling?

Soms is het handig om in de Help bestanden te zoeken, bijv. bij Power Point.
Als je daar zoekt naar: Muziek en geluid invoegen in dia's. Er staan 5 punten (stappen). Kijk bij de 4e, misschien helpt dat???
Falco

Laatst bewerkt:
pps

als je de presentatie maakt is dat een ppt bestand dan sla je op als presentatie pps ik ga ook dadelijk eens zien of ik het bij punt 4 vind alvast bedankt.

Je moet hem opslaan als powerpoint voorstelling. Dan moet het lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan