powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb van onze vakantiefoto's een powerpointpresentatie gemaakt van 135 foto's.
Alles is prima gelukt en ik heb deze op CD gebrand.Tot mijn verbazing stel ik vast wanneer ik de CD aan vrienden of familie meegeef dat deze enorm veel problemen hebben.Ik heb hem gemaakt met office2000,als je hem afspeeld op officeXP schijnt dat de foto's goed zijn maar dat het geluid niet afspeeld.Bij oudere versies zie je dan weer maar de hefd van de dia's enz. Wie weet onder welk bestandstype ik mijn pps moet opslagen zodat hij op eender welke pc en eender welke versie van office kan afgespeeld worden of is dit niet mogelijk?

hoe is 'ie NU dan opgeslagen ?

Ik bedoel eigenlijk: als je 'm als .pps opslaat dan zou 't moeten werken.................., dus heb je 'm als pps opgeslagen en rondgestuurd of anders......?

Ik heb deze inderdaad opgeslagen als pps presentatie maar je kan ook kiezen voor presentatie opslagen als powerpoint 97-2000 of 0.4 etc
De vieuwer meesturen kan ik ook als je kiest voor inpakken en wegwezen maar ik stuur de pps niet door ik heb hem op CD gebrand en de anderen die deze openen hebben dus de gekende problemen waar ik geen uitleg voor heb

tja, dan kan het best zo zijn dat die "geadresseerden" een lagere versie hebben dan jij.

Probeer 'm eens weg te schrijven als '97 PPS. Ik ga er vanuit dat 99% van de geadresseerden geen Office '95 meer draait........... en dus met '97 PPS geen problemen meer zouden moeten hebben.

Een uurtje geleden is mijn schoonbroer op bezoek geweest.Ik heb hem de CD met de pps meegegeven om bij hem thuis te proberen.Ik heb zelf bij hem powerpoint geinstaleerd met dezelfde CD-rom als bij mij thuis.Groot is mijn verbazing toen hij zojuist een mailtje stuurde dat hij de foto's prima kan bekijken maar dat het geluid bij hem ook niet weerklinkt.Hoe is het mogelijk dat bij mij alles perfect verloopt en bij hem niet?Zou het niet aan een instelling van de pc kunnen liggen?Maar waar dan he

verplaatst van overige software :)

Ik wil deze vraag even terug onder de aandacht brengen.Ik ben er eindelijk achter wat er scheelt.Ik heb een presentatie gemaakt met powerpoint en dan geluid uit bestand ingevoegd.Als ik deze afspeel word het geluid afgespeeld omdat ik eigenlijk een link leg naar een bestand op de HD. Als ik de muziek verwijder van de HD staat hij dus ook niet meer op de presentatie.Is er iemand die weet hoe ik tewerk moet gaan om geluid in een presentatie in te voegen zodat ik deze op CD kan branden en overal op eender welke pc kan afspelen?Of zijn jullie van mening dat dit niet mogelijk is met powerpoint of dat het met een ander progje wel kan?Ikzelf heb de moet opgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan