dekleinewitte
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2002
Ik heb ontdekt dat ik een grote fout heb gemaakt met dit progje.Ik wil in een presentatie foto's brengen en bij het afspelen van de foto's moet muziek klinken.Ik ben als volgt te werk gegaan:ik heb de foto's eropgezet en toen een foto geopend in de presentatie en gekozen voor invoegen-fimls en geluiden-geluid uit bestand.Lukt prima hoor,maar dan heb ik de presentatie op CD gezet.Als ik nu de CD open verloopt alles prima omdat de muziek op mijn HD staat maar als ik de muziek van de HD verwijder is hij ook ven de CD af.Dus heb ik eigenlijk een link gezet in mijn presentatie die verwijst naar een bestand op mijn HD en dus verliep alles prima.Weet iemand hoe ik hier te werk moet gaan zodat de muziek wel degelijk op de CD kan gebrand worden en ik de map waar de originele muziek opstaat van de HD kan verwijderen maar bij het openen van mijn presentatie toch de muziek behoud.Ik hoop dat ik duidelijk overkom.Indien het niet kan met powerpoint weet dan iemand met welk progje ik dit wel kan fiksen?
Alvast bedankt aan hen die reageren
Alvast bedankt aan hen die reageren