powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero38

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
20
Hallo allemaal,
Ik ben blij er bij te mogen zijn in forum.
Als nieuweling in powerpoint 2007 heb ik een probleem met de achtergrond muziek. Ik heb mijn werk naar kennissen per @mail verstuurd maar ze kunnen de muziek niet horen terwijl ik juist muziek bijgewerkt heb. Heb leuke reacties gekregen alleen de muziek is nu mijn probleem. Hoop dat ik hierbij geholpen kan worden. Alvast bedankt voor julli tip en hulp.
Groet,
nero38
 
Welkom bij Helpmij.nl

Vraag verplaatst naar betere sectie :)
 
heb ik ook gehad :confused:
volgens mij komt het doordat PP zoekt naar het geluidsbestand op de PC
ik weet niet hoe je het moet verhelpen maar probeer eens het geluid mee te sturen:rolleyes:

grtz
 
Muziek in powerpoint

Het muziekbestand in powerpoint moet een wave bestand, de muziek wordt dan ingesloten in presentatie.
Echter een wave bestand is veel groter dan een MP3 bestand, er is een programma dat je gratis kunt downloaden en dat heet Cdex, dat zet een MP3 bestand zo om dat het lijkt voor powerpoint dat het een wave bestand is.
Als je dat gedaan hebt kun je de presentatie mailen met geluid ingesloten, dit kun je controleren door op het geluids ikoontje te klikken in de presentatie,je krijgt dan opties voor hulpmiddelen voor geluid.Dan klik je op geluidsopties en daarin kun je zien of het geluid is ingsloten of in een bestand staat.
Ik hoop dat ik je hierme heb kunnen helpen.

groetjes Tomoscar:thumb:
 
Muziek in pps

Tomoscar zette je op de goede weg.
Ik gebruik echter Free MP3 WMA converter om een mp3 bestand naar wave te converteren.
Het bestand is dan nog te groot. Je kunt het verkleinen met de Geluidsrecorder uit BUREAUACCESOIRES.
Je opent het geconverteerde wave bestand en wijzigt het in 8-Bit mono of stereo. Dan opslaan.
Nu nog het verkleinde wave bestand invoegen in je pps bij geluiden: andere... en klaar is Kees.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan