powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Ik kon altijd bestanden openen in powerpoint 2003, maar ineens werkte dit niet meer, ik heb windows 7 premium in oktober erop gezet, ik weet niet of dit de oorzaak is. Ik heb van alles geprobeerd, alles verwijderd en toen geprobeerd het er opnieuw te downloaden, maar ik krijg het niet meer op de computer. Ik heb ook alles al diverse malen gescand of er fouten waren, maar niets van dit alles. Wie van de helpmijers weet nog een goede tip voor mij, want nu kan ik al de powerpoint bestanden niet openen. Ook niet met diverse andere programa's. Wie O wie weet raad. Met vriendelijke groet Sitohond:rolleyes:

Misschien een schot voor open doel ....

Powerpoint is een onderdeel van het MsOffice-pakket en niet van Windows.
Je zegt dat je Win7 er op hebt gezet, maar de vraag is natuurlijk hoe je dat hebt gedaan.
Als je een upgrade vanuit een voorgaande versie hebt gedaan, zou Powerpoint er nog op moeten staan.
Heb je een nieuwe installatie uitgevoerd, dan zal je opnieuw ook Powerpoint, c.q. het MsOffice-pakket moeten installeren.

Ofwel je download de gratis powerpoint-viewer van de site van Microsoft. Je kunt powerpointpresentaties dan wel bekijken, maar niet bewerken. Want daar heb je uiteraard het volledige programma voor nodig.

ik heb een upgrade met de cd rom windows 7 gedaan met de optie bestanden laten staan. Maar ik heb al windows 2007 erop, die is er wel opgekomen maar werkt niet, maar misschien is er meer aan de hand, want windows fotogalerij krijg ik ook niet, staat wel ergens in een bestand maar werkt niet, als ik in het begin een een keuze maak en klik foto galerij aan dan geeft het aan dat er iets niet juist is, maar wat weet ik niet. Anders zou ik misscien terug moeten naar de fabrieks afstelling, maar dan miet ik alles weer instaleren. Mischien weet iemand nog raad. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst, Sitohond:thumb: Ik heb al diverse malen powerpoint gedownload maar he werkt niet.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals ik het begrijp is er met die update inderdaad nogal wat misgegaan.
Ik zou inderdaad een recovery doen naar de fabrieksinstellingen (dus met de oorspronkelijke windows-versie die bij de computer zit.
En hierna - zonder dat je al verdere software e.d. hebt geïnstalleerd - de upgrade naar Win7 eerst uitvoeren.
Je zal inderdaad al je eigen gegevens eerst veilig moeten stellen.

Bedankt, dat ga ik maar doen, zal eerst nog wat dingen veilig stellen. Groetjes sitohond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan