powerpointafbeelding afdrukken of opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter viv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
hallo,
Ik weet niet of mijn vraag wel in de goede sectie staat... sorry indien het niet zo is.

Ik had willen vragen of het mogelijk is om, als ik bv. een mailtje ontvang met powerpointafbeeldingen in, of ik één van deze afbeeldingen kan opslaan op mijn pc. Soms zitten er zo een prachtige foto's bij die ik graag zou willen opslaan en/of uitprinten.

Alvast bedankt voor jullie antwoordjes !!!!

Ik verplaats hem wel voor je ;)

het bestandje eindigt op ".pps".
en wat ik ook nog graag had willen weten : als ik het al zou kunnen opslaan is de grootte van de afbeelding dan even groot als in de powerpoint ?

Bedankt voor de hulp alvast!

hier staat hoe het moet en volgens mij zal de grootte van de afbeelding hetzelfde blijven :)

hallo bedankt voor de tip (link). Het is gelukt hoor !! wat fijn !

Maar nu heb ik wat zitten spelen met powerpoint en wou zien of ik dat zelf ook kon maken zo een voorstelling met foto's. Het is ontzettend goed gelukt (behalve muzien invoegen bij de beelden - bij iedere foto herbegint het liedje opnieuw van in het begin te spelen en stopt..) alleen.. nu wou ik dit doormailen maar dit werkt : krijg de melding dat het bestand te groot is.
Nu vraag ik me af of ik deze voorstelling (dit powerpoint bestandje dus) kan omzetten in een Zip-bestand en het dan zo doormailen ?

Kan er mij a.u.b. iemand helpen ?

Dit vond ik op internet. Ik hoop dat het Engels geen bezwaar is:)

Ontzettend bedankt voor de hulp ! Ik heb de link pagina uitgeprint met alle uitleg (is makkelijker om volgen als ik alles zit uit te proberen :)

De muziek invoegen is inmiddels toch al gelukt. De rest zal ik uitproberen als ik effe wat meer tijd heb.

Maar nogmaals : bedankt voor de hulp hoor !
Ik zal mijn topic afsluiten (als opgelost) normaal zou het nu toch moeten lukken hé. Mocht ik nog problemen ondervinden zal ik een ander vraagje stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan