Powerpointpresentatie stopt bij bewerkingen in andere applicaties op 2e scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Boma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Boma

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Wij hebben als voetbalvereniging de volgende mogelijkheden voor een ppt op een scherm
in het clubhuis:

1) Computer met scherm in bestuurskamer
Op deze computer een werkmap in excel met alle competitiegegevens van de 13 teams van onze vereniging.
Wanneer in deze werkmap uitslagen of programma's ingevuld worden, worden deze middels koppelingen automatisch bijgewerkt in de werkmap van de powerpointpresentatie.
2) In het clubhuis bevind zich een Philipstelevisie met hdmi ingang, waarop de powerpointpresentatie zichtbaar moet worden.
3) Het PC scherm en TV scherm zijn middels een hdmi splitter (1 ingang en 2 uitgangen)
verbonden met de Acer PC (Windows7 en Office 2010 voor huishoudens en studenten)

Het probleem wat nu optreedt is het volgende:
Terwijl de Powerpointpresentatie draait op het TV scherm, wil de persoon, die de uitslagen via telefoon of sms ontvangt, deze verwerken in de werkmap van Excel(bronbestand voor ppt). Op het moment dat hij een applicatie op de PC gaat gebruiken
(Internet of het genoemde Excelbestand) stopt de Powerpointpresentatie op het TV scherm. Ik kan mij voorstellen, dat wanneer hij in het bronbestand (werkmap Excel) gaat
werken, dat dit conflicten oproept met de Powerpointpresentatie. Maar wanneer hij de cms van de clubwebsite of de toepassing Sportlink KNVB op het web opent, treedt hetzelfde probleem op.

Voor vrijwilligers met een beperkte kennis een hell of job

Hij stopt waarschijnlijk omdat de focus van de PowerPoint presentatie af is. Misschien dat hij doorloopt als je er een Kiosk presentatie van maakt?

Powerpointpresentatie

Beste "Boma"
Ik zit bij onze voetbalclub met exact hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor????

heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden??

Dan hoor ik dat graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan