powerpointviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jilhof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2011
Ik wil graag twee powerpoint presentaties via inpakken en wegwezen op cd zetten en dan via een keuzemenu de gebruiker laten kiezen welke presentatie hij/zij wil openen.
Is dit mogelijk? Zo ja hoe? is het mogelijk iets in de playlist te doen waardoor je een menutje krijg als de viewer wordt opgestart?
Wie kan mij helpen

Ik denk dat je hier best een slide voor maakt met twee knoppen. Ofwel koppel je deze knoppen aan 'bestand openen' en open je dan die twee bestanden ofwel zet je de twee presentaties in dezelfde presentatie met deze slide als beginslide. Deze knoppen linken dan naar de beginslide van de presentatie. Op het einde van de presentatie koppel je dan terug naar de beginslide i.p.v. naar de beginslide van de volgende presentatie.

=> bv. als je een presentatie hebt van 10 en 15 slides. Dan heb je op slide 1 een keuzemenu. De eerste knop is gekoppeld aan slide 2 (= begin presentatie 1), knop 2 is gekoppeld aan slide 12 (= begin presentatie 2). Dan moet je gewoon instellen dat na slide 11 er terug gegaan wordt naar slide 1 i.p.v. naar slide 12 :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan