Hallo, ik heb in mijn website opgezet met Frontpage en hierin heb ik een hyperlink aangemaakt naar een PowerPoint diashow, alles opent goed en sluit ook in principe goed af... alleen bij het testen van de site via browser (internet explorer)
gaat alles zoals het hoort maar op het moment dat ik de diashow open ben ik de browserbalk kwijt en ook na het terugkeren op de hoofdpagina is deze nog steeds zoek en kan ik de site niet op normale wijze afsluiten. Het probleem is ook nog eens dat de site nog niet op internet gepubliceerd is... En jullie dus nog geen kijkje kunnen nemen.
Het is een bestaande site voor een vereniging en iemand anders heeft de wachtwoorden en codes, deze moet ik nog ontvangen...vandaar. Ik hoop eigenlijk dat iemand na het lezen van mijn probleem wellicht al een suggestie heeft waar ik mee aan het werk kan. Bij het openen van de PP diashow krijg ik overigens wel een melding over ActiveX besturingselement zou dit met het probleem te maken kunnen hebben? Alvast bedankt. Groetjes Daniets
gaat alles zoals het hoort maar op het moment dat ik de diashow open ben ik de browserbalk kwijt en ook na het terugkeren op de hoofdpagina is deze nog steeds zoek en kan ik de site niet op normale wijze afsluiten. Het probleem is ook nog eens dat de site nog niet op internet gepubliceerd is... En jullie dus nog geen kijkje kunnen nemen.