powerviewer 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
hallo,
Ik heb onlangs powerviewer 2003 gedownload voor het openen van bijlages voor outlook express voor xp,maar als je ze opent moet je ze eerst opslaan in bv mijn documenten om ze vandaaruit weer inte zien ,wat omslachtig.
Voorheen had je powerviewer97 maar die is niet meer te vinden.want die liet dit direct zien .
Hoe kan ik bijlages direct vanuit outlook express openen zonder eerst op te slaan?

gr sierras
 
Bijlage kun je toch direct zien in O.E. zelf?
Gewoon de bijlage aanklikken en openen kiezen?
Wat is daar mis mee?
 
bijlages openen powerviewer2003

hallo paul,

Nee hij opent niet gelijk in outlook express,hij geeft dan aan :er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld,maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm.
Wat moet ik dan doen ?om dit inte stellen dat ik het wel gelijk kan zien?
 
Powerpoint viewer.

Start Windows Verkenner.
Kies Extra >> Opties.
Open het tabblad Bestandstypen.
Zoek in de lange lijst naar het bestandstype, bijvoorbeeld PPS. of PPT., en selecteer deze.
Klik op Wijzigen om het venster Openen met: (microsoft powerpoint) te zien en klik hier de gewenste applicatie aan.
Sluit af met OK.
Sluit de vensters.
 
bijlages powerviewer 2003

hallo,
Ik heb alles ingesteld zoals je mij mailde.Het is alleen het punt dat hij alles alleen toch nog laat zien alleen in bv mijn map ""mijn documenten"",rechtstreeks vanui OE wil niet lukken ook al ziet hij het als een poweviewer bijlage.Hij geeft daarbij nog steeds aan dat het gekoppeld aan een map moet worden etc, zoals hiervoor al doormij is aangegeven.
Kan je hier nog wat mee?

gr sierras
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan