PP achtergrond aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mareiltje

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Een behoorlijke tijd geleden heb ik een powerpoint presentatie gemaakt met de layout van de huisstijl voor dat moment, echter deze is nu veranderd en ik wil de powerpoints ook allemaal gaan wijzigen. Alleen .. nu kan ik de achtergrond niet meer te pakken krijgen. Heb deze al geprobeerd te veranderen, maar er wijzigt niets. Ik heb werkelijk geen idee wat ik heb gedaan toen, maar het is in ieder geval goed geweest :D . Heeft iemand enig idee op welke knoppen ik moet drukken?

Hoe heb je de achtergrond aangepast? Gewoon rechtermuisknop, achtergrond, 'fill effects' (heb eng. versie) en dan picture?

Dat heb ik geprobeerd, maar er staat daar geen picture in. Waar en hoe ik het dan heb gedaan is dus het raadsel voor mij ... :(

Heb je niet gewoon een plaatje ingevoegd en deze als watermerk ingesteld? Zo zeg je dat toch? :P Dat de tekst voor 't plaatje komt. Gebruik je trws MS Office 2003?

Ik zoek en ik zoek ... kan geen watermerk vinden. Het logo e.d. verdwijnt wel als ik het hokje 'laat achtergrondafbeelding weg' bij opvuleffecten aanvink. Echter .. mijn logo staat er dan nog niet in ....

Vermoedelijk heb je een ontwerp gemaakt, dat als basis gebruikt wordt.
Om dit aan te passen kies:
Beeld, model, diamodel (PowerPoint97).
Dan kun je je ontwerp aanpassen.

Perfect .. bedankt!!!! Ga de vraag op opgelost zetten!! En ik kan weer verder!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan